ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لایحه اصلاح قانون کار منافع، امنیت و آینده کارگران را به خطر می‌اندازد :

0

انجمن صنفی کارگری برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران:

لایحه اصلاح قانون کار منافع، امنیت و آینده کارگران را به خطر می‌اندازد .

ایلنا: انجمن صنفی کارگری برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران با انتشار بیانیه‌‌ای ضمن مخالفت با لایحه اصلاح قانون کار تاکید کرد که این لایحه منافع، امنیت و آینده کارگران و خانواده‌های آنان را بیش از پیش به خطر می‌اندازد.

به گزارش ایلنا؛ انجمن صنفی کارگری برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد که با لایحه اصلاح قانون کار مخالف است، چرا که این لایحه منافع، امنیت و آینده کارگران و خانواده‌های آنان را بیش از پیش به خطر می‌اندازد.

این انجمن در بیانیه خود با  یادآوری اینکه جامعه کارگر بیش از ۲ ماه است که در تکاپوی روشنگری، پیگیری‌های قانونی و مقاومت در برابر مساله‌ای سرنوشت ساز است، آورده است: لایحه‌ ی اصلاح قانون کار که بدون در گرفتن  شرکای اجتماعی تدوین شده است.

این انجمن صنفی کارگری در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه این لایحه پیش‌تر توسط دولت دهم به مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود، از اینکه دولت یازدهم در کمال ناباوری همان لایحه دولت گذشته  را به مجلس ارسال کرده است، اظهار تاسف کرد.

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه، در لایحه اصلاح قانون کار، حداقل دستمزد کارگران به شرایط اقتصادی کشور گره خورده است، یادآوری شده است که دولت پس از تصویب این لایحه می تواند با توجه به وضعیت اقتصادی خود دو شرط تورم و سبد معیشت را نقض کرده و از افزایش دستمزد کارگران، متناسب با تورم و سبد معیشت آن‌ها سر باز زند.

در ادامه این بیانیه با اشاره تغییر ماده ۱۱۲ قانون کار، از حذف حداقل سن کار انتقاد شده است: تغییر ماده ۱۱۲ قانون کار رسمیت بخشیدن به کار کودک است.

انجمن صنفی کارگری برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینمای تهران در پایان این بیانیه خواستار عودت لایحه اصلاح قانون کار شده و تاکید کرده است که این لایحه باید با رعایت سه جانبه گرایی اصلاح شود.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار