ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران :

0

نماینده مردم شاهین‌شهر راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران را حرکتی در جهت اعتمادسازی بیشتر و موثر در جامعه عنوان کرد.

به گزارش افکارنیوز، حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر درباره مصوبه راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران، اظهار داشت: در مصوبه راه‌اندازی ثبت حقوق و مزایای مدیران دولت را موظف کرده‌ایم سامانه را تعریف و ایجاد کند که تمام پرداختی به مدیران و کارکنان در آن درج شود.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در این سامانه به صورت برخط (آنلاین) دستگاه‌های نظارتی نظارت لازم را بر روی دریافتی مدیران خواهند داشت و به مردم دسترسی خواهیم داد که آخرین دریافتی مدیران دستگاه‌ها را ببینند.

نماینده مردم شاهین‌شهر راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران را حرکتی در جهت اعتمادسازی بیشتر و موثر در جامعه عنوان و تصریح کرد: این حرکت در کشورهای دیگر نیز اتفاق افتاده به گونه‌ای که مردم افغانستان آخرین میزان دریافتی رئیس‌جمهور افغانستان را می‌توانند ببینند.

حاجی دلیگانی درباره نحوه و میزان پرداخت حقوق مدیران در گذشته معتقد است که دیوان محاسبات و دولت نتوانستند حق مطلب را به خوبی ادا کنند و به عبارتی ماله‌کشی کردند.

وی به ماده ۷۶ قانون مدیریت کشوری اشاره و خاطرنشان کرد: در ماده ۷۶ مدیران می‌توانند حداکثر ۷ برابر پایه حقوق خود را دریافت کنند اما دولت با دور زدن قانون دستورالعمل جدیدی را اعلام کرد که طبق آن دریافتی مقامات تا ۲۰ میلیون تومان مجاز اعلام شده که این معیار خلاف قانون بود.

نماینده مردم شاهین‌شهر ادامه داد: آقایان با این معیار غلط حقوق‌های نجومی را سنجیدند چنانچه میزان سنجش طبق ماده ۷۶ قانون خدمات کشوری بود تعداد افرادی که برخلاف این ماده دریافت حقوق دارند بسیار بیشتر از تعداد افرادی است که دولتی‌ها ادعا می‌کنند،‌ یعنی افرادی که برداشت غیرقانونی دارند و باید آنان را به مراجع نظارتی و قانونی تحویل داد ده‌ها برابر آن ۴ نفری است که دولتی‌ها مدعی هستند.

حاجی دلیگانی در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال می‌دهید که مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس نیز حائز رأی لازم شود گفت: بعید می‌دانم که این مصوبه در صحن علنی مجلس رد شود چون برای رد شدن این مصوبه نیاز به ۵۰ درصد رأی نمایندگان دارد و به نظر می‌رسد که قانون بماند.

منبع : http://www.afkarnews.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار