ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

امکان رفع معضل بیکاری با تکیه بر توان داخلی در کشور وجود دارد:

0

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با تسنیم:

امکان رفع معضل بیکاری با تکیه بر توان داخلی در کشور وجود دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه اولویت اصلی کشور اشتغال زایی است، گفت: اگر برنامه ریزی مدونی برای فعال سازی ظرفیت های داخلی صورت گیرد، امکان رفع معضل بیکاری در کشور وجود دارد.

سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: جوانان و نیروی کاری در کشور داریم که بسیاری از کشورهای جهان به داشتن چنین نیروی کار و جوانی غبطه می خورند؛ برخی کشورها در حال واردات نیروی کار هستند و نیازهای بازار کار خود را از دیگر کشورها تأمین می کنند و ما باید بیش از آنچه امروز به جوانان توجه می شود قدر آنها را بدانیم.

وی افزود: امروز اولویت اصلی کشور اشتغال زایی و توسعه بسترهای کارآفرینی است؛ می توانیم با توجه به ظرفیت های موجود، کل کشور را به کارگاه فعالی تبدیل کنیم که جوانان تحصیل کرده ایرانی در راه آبادانی کشور مشغول به کار شوند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه “دولت باید به توان داخلی بیش از پیش توجه کند”، گفت: اگر فعال سازی ظرفیت های تولید در کشور را جایگزین واردات گسترده کنیم و اگر به جای روی آوردن به شرکت های خارجی، از توان شرکت های ایرانی برای اجرای پروژه های عمرانی و توسعه کشور استفاده کنیم، هم مشکل اشتغال جوانانمان حل می شود و هم در جهت تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی گام برداشته ایم که نتیجه ای جز اعتلای ملی و رونق اقتصادی برای کشور به دنبال ندارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به نیازهای توسعه ای کشور در بخش آب، برق، نفت، گاز، راهسازی، پلسازی و … اظهار داشت: امروز در زمینه های مختلف سدسازی، تونل‌سازی، راهسازی، توسعه میادین نفتی، احداث نیروگاه، احداث پالایشگاه و … که همگی از پیچیده ترین خدمات فنی و مهندسی بهره می گیرند، می توانیم با تکیه بر توان داخلی نیازهای کشور را برطرف کنیم و حتی اقدام به صادرات خدمات فنی و مهندسی کنیم.اگر برنامه ریزی مدونی برای فعال سازی ظرفیت های داخلی صورت گیرد، امکان رفع معضل بیکاری در کشور وجود دارد.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/09/28/1269954

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار