ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

برخی “عزل‌شده‌ها” مجدد مشغول فعالیت شدند:

0

امیرآبادی‌: مجلس پرونده “حقوق نجومی” را رها نمی‌کند:

مسئولان در برخورد با “حقوق‌های نجومی” موفق عمل نکردند/برخی “عزل‌شده‌ها” مجدد مشغول فعالیت شدند.

عضو هیئت رئیس مجلس با بیان اینکه مسئولان در برخورد با حقوق‌های نجومی “موفق” عمل نکردند، گفت: برخی از برکنار شده‌ها به‌صورت واسطه‌ای یا غیرمستقیم دوباره در جایی مشغول فعالیت شده‌اند.

احمد امیرآبادی‌فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به پرداخت‌های غیرمتعارف اظهار داشت: حقوق نجومی ظلمی بود که به سیمای انقلاب و نظام چنگ زد و با آبروی نظام بازی کرد و متأسفانه مسئولان در برخورد با آن موفق عمل نکردند.

وی بابیان اینکه سازمان بازرسی کشور به‌عنوان نهادی نظارتی باید گزارش خود را جامع‌تر ارائه دهد، افزود: متأسفانه تاکنون جزء چند مورد برکناری چیزی ندیده‌ایم و این در شرایطی است که برخی از برکنار شده‌ها به‌صورت واسطه‌ای یا غیرمستقیم دوباره در جایی مشغول فعالیت شده‌اند.

عضو هیئت رئیس مجلس با تأکید بر اینکه امکانات زیادی در کشور قرار دارد که حتی قانون هم اجازه استفاده از آن را برای مسئولان می‌دهد‌، گفت: استفاده از امکانات نباید به صورتی باشد که در جهت خواسته‌ها و استفاده‌های شخصی قرار گیرد چراکه این موضوع با روحیه انقلابی ما تناسبی ندارد.

امیرآبادی‌فراهانی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی بحث حقوق نجومی را رها نخواهد کرد چراکه چگونه ممکن است کارگری ۸۵۰ هزار تومان حقوق بگیرد و حقوق مدیری ۲۰ میلیون تومان باشد.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/09/28/1270639

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار