ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سهام عدالت هیچ مشمولی حذف نمی‌شود:

0

معاون طیب‌نیا خبر داد:

سهام عدالت هیچ مشمولی حذف نمی‌شود/مُرده‌ها هم سهام عدالت می‌گیرند.

ساعت۲۴-رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی از حفظ سهام عدالت تمامی ثبت‌نام شدگان قبلی در آزادسازی سهام عدالت خبر داد و گفت: سهام عدالت فوت‌شدگان نیز از بین نمی‌رود و به وراث آنها منتقل می شود.

 میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران از حفظ سهام عدالت تمامی ثبت‌نام شدگان قبلی و مشمول سهام عدالت خبر داد و گفت: سهام عدالت فوت شدگان نیز از بین نمی رود و به وراث آنها منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: البته تعیین تکلیف افراد زنده و آزادسازی سهام عدالت‌ آنها در اولویت قرار دارد و پس از آن، رسیدگی به مدارک وراث برای آزادسازی سهام عدالت فوت‌شدگان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در باب اجرای طرح سهام عدالت باید همه شرکتها، بورسی و گروه دو بودند که این رعایت نشده است و وقتی شرکت غیربورسی وارد شود، تعیین قیمت آنها با مشکل مواجه می‌شود ولی با شبیه سازی مثل شرکتهای بورسی واگذار می‌کنیم و ارزش روز اکنونی شرکتهای سهام عدالت به ۶٧ هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: اطلاع رسانی خواهیم کرد تا هر فرد سهم خود را بفهمد. تا به امروز ١٨ هزار میلیارد تومان پول به خزانه واریز کردیم لذا ٢٣ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان پول به حساب مردم واریز می کنیم.

پوری حسینی ادامه داد: برای ۴٧ میلیون نفر باید سهام عدالت توزیع شود که به هر فرد ۵۵٠ هزار تومان سهم خواهد رسید. ولی افرادی که قبلا پولی گرفته باشند، باید از عدد ۵۵٠ هزار تومان کم کنند ولی به کمیته امدادی ها، بهزیستی ها و روستاییان فاقد شغل دو برابر این رقم سهام تعلق می‌گیرد.

این مقام مسئول گفت: ما بستری را فراهم کرده ایم تا به موقع اطلاع رسانی کنیم و اعلام خواهیم کرد که افراد با در دست داشتن شناسنامه و امکانات اینترنتی اقدامات لازم را انجام دهند.

پوری حسینی ادامه داد: قرار بر این است که تا پایان سال این اقدام انجام شود.

وی گفت: با توجه به تاخیر در برگزاری مجامع بانکها و اعلام و تقسیم سودهای اعلامی بانکها، سهم بانکها را در سهام عدالت در نظر خواهیم گرفت.

پوری حسینی همچنین در خصوص پرتفوی مشمولان سهام عدالت و نیز وجود مافیا در سهام عدالت گفت: پرتفوی شرکتهای مشمول سهام عدالت کاملا مشخص است ولی ۱۱ شرکت از ۶۰ شرکت هنوز قیمت‌گذاری نشده‌اند و از نظر ما هم نیازی نیست؛ این در حالی است که ازمیان ۶۰ شرکت مشمول سهام عدالت ظرف ده سال گذشته، هیچ سودی به ما نداده اند؛ لذا هیچ حقی از هیچ مشمول سهام عدالتی ضایع نخواهد شد بلکه ساماندهی می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکتهای سرمایه گذاری استانی، مجمع عمومی و هیات مدیره هستند که اقدامات آنها را نباید به نام سازمان خصوصی سازی نوشت، اما ما سمتی در شرکتهای سرمایه‌گذاری استانی نداریم.

مهر

منبع : http://www.saat24.com/news/221965

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار