ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تعرض به منابع سازمان تأمین اجتماعی خیانت به نظام و جامعه کارگری است :

0

مصری:

تعرض به منابع سازمان تأمین اجتماعی خیانت به نظام و جامعه کارگری است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه شعار دولت کنترل تورم بوده است، گفت: در نتیجه طرح تحول سلامت و با اجرای آن ۵۷۱ درصد افزایش هتلینگ بیمارستان ها، ۶۰ درصد هزینه پزشک متخصص و ۱۲۰ درصد هزینه جراحی‌ها افزایش یافته در حالی که نرخ تورم حدود ۱۴ درصد بوده است.

به گزارش ایلنا،” عبدالرضا مصری” در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در سوال از وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تأکید براینکه اجرای طرح تحول سلامت در سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان صدمه و خسارت به بار آورده است،گفت: باید مشخص شد علت اجبار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای این طرح و هزینه کرد از منابع کارگران چیست.

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طرح تحول سلامت که از سوی وزارت بهداشت انجام شده منابع آن از محل یارانه‌ها و یک درصد ارزش افزوده تأمین شده است،افزود:متأسفانه پس از اجرای طرح تحول سلامت تعرفه‌های بهداشتی به شدت افزایش یافته است.

وی با انتقاد از اینکه افزایش تعرفه‌ها برای بخش دولتی توسط دولت تأمین شده اما برای تأمین اجتماعی تأمین نشده است،تصریح  کرد: چرا وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از حقوق کارگران دفاع نکرده و زیر بار هزینه‌های تحمیلی طرح تحول سلامت در سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

مصری با بیان اینکه شعار دولت کنترل تورم بوده است، گفت: در نتیجه طرح تحول سلامت و با اجرای آن ۵۷۱ درصد افزایش هتلینگ بیمارستان ها، ۶۰ درصد هزینه پزشک متخصص و ۱۲۰ درصد هزینه جراحی‌ها افزایش یافته در حالی که نرخ تورم حدود ۱۴ درصد بوده است.

تعرض به منابع سازمان تأمین اجتماعی خیانت به نظام و جامعه کارگری است

وی با بیان اینکه افزایش تعرفه‌ها افتخار ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر نظام تأمین اجتماعی لطمه دیده و تمام هزینه‌ها از جیب کارگران پرداخت شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر اینکه منابع سازمان تأمین اجتماعی بودجه دولت نیست، افزود: دولت حق تعرض به حق الناس را ندارد.

وی با بیان اینکه تعرض به منابع سازمان تأمین اجتماعی خیانت به نظام و جامعه کارگری است، گفت: اینکه رئیس جمهور می گوید هزینه ها باید۴ هزار میلیارد تومان کاهش یابد یعنی به اشتباه بودن مسیر طی شده اذعان دارد.

دولت در اجرای طرح تحول سلامت به بیراه رفته است

مصری خطاب به ربیعی گفت: آقای وزیر شما از جیب دیگران برای دیگران هزینه کرده‌اید، از این رو باید جواب بدهید که به چه مناسبت هزینه‌های بالای درمانی به مردم تحمیل شده است.

وی با انتقاد از عدم اجرای قانون برنامه پنجم توسعه،افزود:دولت در اجرای طرح تحول سلامت به بیراه رفته و لطمه‌های بسیاری را به کشور وارد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه هزینه‌های سرپایی مردم در نتیجه اجرای طرح تحول سلامت افزایش یافته است،گفت:درحال حاضر طرح تحول سلامت کمر تأمین اجتماعی را شکسته است.

مصری ادامه داد:باید مشخص شود که به چه مجوزی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی پول های هنگفت را به سازمان تأمین اجتماعی تحمیل کرده است و کجا چنین مجوزی را به آنها داده است.

وی بابیان اینکه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درحق بیمه شدگان تأمین اجتماعی کوتاهی کرده است،تصریح کرد:در حال حاضر طرح تحول سلامت به مثابه چاهی بوده که هرچه از بودجه کشور در آن ریخته شود؛بازهم کم است.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد:اصلاح تعرفه‌ها ضروری بوده و باید این مهم هرچه سریعتر در دستور کار قرار بگیرد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار