ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

امکان عودت اصلاحیه قانون کار با نامه یک خطی دولت:

0

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

امکان عودت اصلاحیه قانون کار با نامه یک خطی دولت/ نشست سوم بررسی کلیات؛ هفته آتی.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که هنوز از سوی دولت نامه‌ای مبنی بر بازگرداندن لایحه اصلاحیه قانون کار به مجلس ارسال نشده است، گفت: با یک نامه «یک خطی» هم آماده عودت لایحه به دولت هستیم.

سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ابراز تمایل معاون روابط کار وزیر تعاون برای بازگرداندن لایحه اصلاحیه قانون کار کافی نیست، اظهار داشت: باید هیأت دولت نامه‌ای به مجلس به صورت رسمی ارسال کند و خواستار توقف بررسی لایحه اصلاح قانون کار در مجلس شود.

وی افزود: اگر یک خط هم از سوی دولت به مجلس مبنی بر بازگرداندن لایحه اصلاحیه قانون کار به دولت داده می‌شد ظرف ۲۴ ساعت آن کار را انجام می‌دادیم در حالیکه هیچ اراده‌ای از سوی دولت نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه لایحه اصلاحیه قانون کار با نظر دولت در مجلس جدید به جریان افتاده است، گفت: هیأت دولت در خردادماه سال ۹۵ مصوبه‌ای برای بررسی لایحه اصلاح قانون کار داشت و بر همان اساس نامه‌ای به مجلس ارسال شد که ابراز تمایل دولت به ادامه بررسی را نشان می‌داد.

خدادادی با بیان اینکه سومین جلسه بررسی اصلاحیه قانون در کمیسیون تخصصی اجتماعی این لایحه هفته آتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون تنها موافقان و مخالفان لایحه به ایراد نظر پرداخته و درباره آن بحث شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید نیست که لایحه اصلاحیه در مجلس شورای اسلامی رد شود و به جزئیات هم نرسیم؛ در صورت عدم تصویب کلیات، لایحه اصلاحیه به دولت بازمی‌گردد.

وی گفت:  در صورتی هم که کلیات با رای موافق نمایندگان تصویب شود در بررسی جز به جز مواد اصلاحیه بحث، تبادل نظر و نظرخواهی خواهیم کرد تا چیزی از قلم نیافتد.

این نماینده مجلس همچنین از نامه انجمن‌های کارفرمایی و برخی استانداران پیرامون اصلاحیه قانون کار به مجلس خبر داد و گفت: در نامه ای که استانداران و انجمن‌های کافرمایی ارسال شده، نظراتی پیرامون نحوه حذف یا اضافه برخی مواد اصلاحیه اعلام شده است که در صورت تأیید کلیات به آنان نیز خواهیم پرداخت.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950913000497

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار