ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اموال بیمه‌شدگان تامین اجتماعی صرف افزایش حقوق پزشکان نشود:

0

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران:

اموال بیمه‌شدگان تامین اجتماعی صرف افزایش حقوق پزشکان نشود .

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌گوید بیمه‌شدگان این سازمان تمایلی به ندارند که اموال و دارایی‌های خود را در اختیار طرح تحول سلامت بگذارند تا وزارت بهداشت حقوق و دستمزد پزشکانش را افزایش دهد.

«علی اصغر بیات» در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب، اظهار داشت: اموال بازنشستگان و شاغلین بیمه شده سازمان تامین اجتماعی متعلق به خود آنهاست و هیچ نهادی با هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند به آن دست‌اندازی کند.

وی افزود: ۹ درصد از حق بیمه کارگران به حساب صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی واریز می‌شود به این امید که در دوران بازنشستگی از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی بهره مند شوند.

بیات با بیان اینکه وزارت بهداشت این حق را ندارد که اموال و دارایی‌های بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی را صرف افزایش حقوق و دستمزد پزشکان و کادر درمان بیمارستان‌های خود کند، تصریح کرد: طرح تحول سلامت هزینه‌های جراحی و ویزیت پزشکان متخصص را افزایش داده است.

رییس هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در قانون برنامه پنجم توسعه هیچ اشاره‌ای به اینکه صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی باید در تجمیع صندوق‌های بیمه گنجانده شود، نشده است اما وزیر بهداشت قصد دارد با بهره بردن از یک تفسیر غلط صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی را ادغام کند.

بیات این تفسیر غلط را مربوط به این دانست که دولت، سازمان تامین اجتماعی را یک نهاد دولتی می‌پندارد که هر زمان که اراده کند می‌تواند استقلال آن را از بین می‌برد و خواسته‌های خود را به جمعیت ۴۰ میلیون نفری تحت پوشش آن تحمیل کند.

رییس هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی افزود: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی است و همانطور که بارها بازنشستگان در تجمعات و بیانیه‌های خود یادآور شده‌اند دولت و وزارت بهداشت در حال عبور از خط قرمزهای جامعه کارگری هستند.

وی در پایان با اشاره به رد شدن طرح ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی در کمیسیون تلفیق مجلس، تصریح کرد: کمیسیون تلفیق مجلس به خوبی تشخیص داد که این ادغام بی‌فرجام  موجب اتلاف منابع صندوق درمان تامین اجتماعی خواهد شد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار