ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

وزارت بهداشت به جای کلنجار با تامین اجتماعی درمان مناطق ویژه را تجهیز کند :

0

یک فعال صنفی کارگری:

وزارت بهداشت به جای کلنجار با تامین اجتماعی درمان مناطق ویژه را تجهیز کند .

ایلنا: یک فعال صنفی کارگری شاغل در پروژه‌های نفتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از وزارت بهداشت خواست تا به جای کلنجار رفتن با صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی به تجهیز امکانات درمانی مستقر در این ناطق بپردازد.

«ناصر آقاجری» با اعلام این مطلب به ایلنا ، گفت: همانطور که وزیر بهداشت در اظهارات اخیر خود عنوان کرده است، پروژه‌های نفتی و عمرانی به شدت حادث خیز هستند و در این میان برای کارگران شاغل در پروژه‌های نفتی مناطق ویژه اقتصادی، کمبود امکانات درمانی به یک بحران جدی تبدیل شده است.

وی گفت: حالا که بلاخره در وزارت بهداشت افرادی پیدا شده‌اند که متوجه این مشکل بشوند، انتظار می‌رود تا این وزارت‌خانه از طریق بازنگری در سیاست‌های خود در جهت برطرف کردن مشکل به وجود آمده گام بردارد.

این فعال صنفی کارگری گفت: واقعیت این است که رویکردهای سرمایه سالارنه دولت‌های پس از جنگ باعث شده است تکالیف مندرج شده در قانون اساسی برای کارگران شاغل در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برزمین بماند.

این فعال صنفی کارگری بابیان اینکه حلقه کارگران شاغل در مناطق آزاد ویژه اقتصادی شامل تمامی خانواده‌های بومی و غیر بومی این مناطق شده است، افزود: حقیقت غیر قابل انکار این است که سیاست های نئولیبرالی در تمامی شئون و ابعاد زندگی مردم رسوب کرده است و در نتیجه این اتفاق است که امروز می‌بینیم متوالیان دولتی بهداشت و درمان چانه‌زنی برای سهم خواهی بیشتر را بر محرومیت زدایی نواحی کم‌برخورداری مانند مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ترجیح داده‌اند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار