ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لایحه اصلاح قانون کار جای دفاع ندارد :

0

یک فعال صنفی کارگری:

کارگران دیگر از دولت یازدهم انتظار نداشتند/ لایحه اصلاح قانون کار جای دفاع ندارد .

ایلنا: به عقیده یک فعال صنفی کارگری ایرادهای بنیادین لایحه اصلاح قانون کار آنقدر زیاد است که هیچ کس نمی‌تواند آبروی خود را بر سر دفاع از آن هزینه کند.

«داوود امیری» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: کارگران دیگر از اعضای تیم اقتصادی دولت یازدهم انتظار نداشتند که اینطور حقوق صنفی بنیادین آنها را به چالش بکشند.

وی بابیان اینکه برای کارگرانی که در دولت گذشته شاهد بودند که با تصویب و اجرایی شدن یک شبه  طرح استاد-شاگردی چگونه مناسبات روابط کار شخم می‌خورد، دور انتظار بود که مدیران دولت یازدهم را اینطور ادامه دهنده مسیری نادرست افراد پیش از خود باشند.

نایب رئیس شورا های استان خراسان شمالی در توجیه دلیل این غافلگیری گفت: « از این اقدام دولت یازدهم نگران هستیم، اگر دولت قبل بود این انتظار وجود نداشت زیرا در سراسر کابینه دولت پیشین هرگز فردی با عقبه کارگری در وزارت کار حضور نداشت.»

امیری افزود« با توجه به اعتراضاتی که در دو نوبت ۲۵ و ۲۹ آبان ماه انجام شد، انتظار می‌رفت که دست کم در روزهای اخیر دولت نسبت به بازپس گیری لایحه معیوب کنونی اقدام کند.»

او با ابراز تعجب از اظهار برخی مدیران وزارت کار که مدعی هستند در رابطه با مفاد لایحه اصلاح قانون کار هیچ اطلاع رسانی منصفانه، صورت نگرفته است، گفت: پس از انتشار متن لایحه، در خصوص مواد ضد کارگری این لایحه از جمله سهولت اخراج و جلوگیری از افزایش مزد کارگر صحبت و اطلاع رسانی شد.

این فعال کارگری در خصوص اینکه این لایحه باید به چه شکل نوشته شود، گفت: مسئولان و کسانی که در نوشتن این لایحه دخیل هستند با  « حسن نیت» این اقدام را انجام دهند زیرا کارگران هوشیار هستند و این حرکات را رصد می کنند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار