ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

برای خروج از رکود و بیکاری راهی جز صادرات نداریم:

0

مدیرکل دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت:

برای خروج از رکود و بیکاری راهی جز صادرات نداریم.

به گفته مدیرکل دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت برای خروج از رکود و بیکاری راهی جز پرداختن به صادرات نداریم.

به گزارش ایسنا، مجتبی موسویان در مراسم تقدیر از صادر کنندگان برتر گیلان گفت: ایران کشوری پر امکانات دارای سرمایه جدی امنیت و ۱۵ همسایه کشور خارجی است و باید برای بدست آوردن بازارهای این کشورهای همسایه همتی مضاعف داشته باشیم.

موسویان با اشاره به اینکه صادرکنندگان ما سخت‌ترین تحریم را از سر گذرانده‌اند، خاطرنشان کرد:باید از میزان صادرات ۲۵۰ میلیارد دلاری نیز عبور کنیم و برای تحقق این امر باید از همه داشته‌هایمان بهره بگیریم.

مدیرکل دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: برای اینکه محصولات کشور ما در همه قفسه ها فروشگاههای دنیا جا بگیرند باید جهانی فکر کنیم و آموزش تولید محصولات صادر محور را به سطح مدارس ببریم.

وی با بیان اینکه پنج نفر صادر کننده برتر گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: همه باید به این باور برسیم که انجام کار و تولید صادرات محور یک وظیفه است.

موسویان از افزایش صادرات کالاهای غیر نفتی در کشور خبر داد و گفت:گیلان به دلیل هم مرز بودن با کشورهای حاشیه خزر به خصوص روسیه از ظرفیت بالایی برخوردار ست و انتظار می رود سطح صادرات این استان روند رو به رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

وی ابراز امیدورای کرد: سال آینده تعداد صادرکنندگان برتری که مورد تقدیر قرار می گیرند به طور چشمگیری افزایش پیدا کند و زنان نیز در این عرصه افتخارات بیشتری کسب کنند.

منبع : http://www.isna.ir/news/95082719285

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار