ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نامه اعتراضی تشکل‌های کارگری به معاون وزیر کار:

0

یک نماینده کارگری در گفت‌وگو با فارس:

جلسه سه‌جانبه ملی برای اصلاح قانون کار برگزار شد/ نامه اعتراضی تشکل‌های کارگری به معاون وزیر کار.

یک نماینده کارگری از برگزاری جلسه ۳ جانبه ملی برای بررسی اعتراضات به لایحه اصلاح قانون کار خبر داد و گفت: تشکل‌های کارگری بدون ورود به بندهای مورد مناقشه مخالفت خود را طی نامه‌ای به اصل ارسال لایحه بدون رعایت ۳ جانبه گرایی اعلام کردند.

فرامرز توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعلام کرد: دیروز از سوی وزارت کار نشست ۳ جانبه ملی با حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی در زمینه اصلاح قانون کار برگزار شد.

وی یادآور شد: بعد از اعتراضات کارگری و بحث بر سر اینکه دولت در ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس ۳ جانبه‌گرایی را رعایت نکرده و مغایر با قانون اساسی و برنامه چهارم و پنجم توسعه، خودسرانه لایحه را به مجلس ارائه کرده است نمایندگان مجلس این لایحه را از دستور کار کمیسیون اجتماعی خارج کردند.

توفیقی تاکید کرد: البته لایحه به دولت بازنگشته است بلکه از دولت خواسته‌اند تا جلسات ۳ جانبه‌ای را با شرکای اجتماعی خود برگزار کند و نتیجه را به اطلاع مجلس برساند. بعد از آن کمیسیون اجتماعی درباره بررسی لایحه تصمیم گیری خواهد کرد.

وی یادآور شد: در جلسه دیروز نمایندگان کارگری و کارفرمایی با دولت، ۳ تشکل کارگری وارد بحث درباره اصلاح قانون کار نشدند بلکه صرفاً در نامه‌ای به معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مغایرت نحوه ارائه این لایحه با قانون را اعلام کردند.

این نماینده کارگری اعلام کرد: در این نامه تاکید شده است که لایحه یاد شده بدون دریافت نظرات تشکل‌ها و رعایت سه‌جانبه‌گایی به مجلس ارائه شده و علاوه بر مغایرت با قانون اساسی و برنامه‌های توسعه با کنوانسیون‌های بین‌المللی نیز در مغایرت است.

توفیقی یادآور شد: در این نشست تشکل‌های کارگری وارد بحث‌های ریز و اینکه کدام بندها مورد مناقشه است نشدند و اعتراض خود را به نحوه ارسال لایحه به مجلس با نامه‌ای که اشاره شد اعلام کردند.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950826000785

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار