ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگران منتظر اقدام دولت‌اند :

0

در نامه‌‌ای مشترک به دولت ابلاغ شد؛

نارضایتی رسمی کارگران از اصلاح قانون کار/ کارگران منتظر اقدام دولت‌اند .

در جلسه عصر امروز شورای سه‌جانبه مشاوره‌ملی، نامه مشترک سران سه تشکل عالی کارگری درباره عودت لایحه اصلاح قانون کار به نماینده دولت تحویل داده شد.

علی خدایی عضو هیات‌مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اعلام این خبر به ایلنا گفت: در جلسه امروز که با دستور کار بررسی لاصحه اصلاح قانون کار و به ریاست حسن هفده‌تن معاون تنظیم و نظارت بر روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، اعضای گروه کارگری و کارفرمایی به‌اتفاق بر معیوب بودن مفاد این لایحه تاکید داشتند.

به گفته وی در این جلسه همه اعضای گروه کارگری فارغ از تنوع تشکیلاتی بر عودت این لایحه تاکید داشتند و در این‌باره درخواست مشترک سران سه تشکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، مجمع عالی نمایندگان کارگر و کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری که از قبل در قالب نامه‌ای واحد نوشته و امضا شده بود به شخص معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شد.

خدایی با یادآوری اینکه پیش از این بارها مسئولان دولتی عنوان کرده بودند که در صورت اجماع کارگران نسبت به باز پس گرفتن لایحه اصلاح قانون کار اقدام خواهند کرد، افزود: اگرچه در ماه‌های گذشته بارها و بارها این خواسته به صورت‌های مختلف مطرح شده اما با اقدام مشترکی که توسط سران سه تشکل عالی کارگری صورت گرفت، این بار درخواست مشترک جامعه کارگری ایران برای باز پس‌گیری لایحه اصلاح قانون کار به صورت رسمی به دولت ابلاغ شد.

وی درباره نتیجه نهایی این جلسه گفت: بدون‌شک ادامه دستور کار جلسه امروز شورای مشاوره سه‌جانبه ملی به نشست بعدی موکول می‌شود اما مسئله این است که در حال حاضر مسئولیت تصمیم‌گیری و اقدام رسمی برای بازگرداندن لایحه اصلاح قانون کار بر عهده دولت است.

خدایی با بیان اینکه از نظر همه شرکای اجتماعی دولت و به‌ویژه کارگران لایحه کنونی اصلاح قانون کار به دلیل نقاط ضعف و ایرادهایی که دارد صلاحیت بررسی در مجلس را نداشته و باید توسط شرکای اجتماعی از نو مورد بازنویسی اساسی قرار بگیرد، گفت: هم اکنون جامعه کارگری منتظرند تا نخستین گام دولت با اقدام قطعی و فوری برای باز پس‌گیری این لایحه برداشته شود.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار