ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

صرف‌نظر کردن مجلس از بررسی لایحه اصلاح قانون کار :

0

در نامه نهاد صنفی کارگران استان زنجان عنوان شد:

صرف‌نظر کردن مجلس از بررسی لایحه اصلاح قانون کار .

ایلنا: کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان زنجان با انتشار نامه‌‌هایی جداگانه از نمایندگان مجلس خواست تا با صرف‌نظر کردن از ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون کار، این لایحه را به دولت بازگرداند.

به گزارش ایلنا  کانون  هماهنگی شورای اسلامی کار استان زنجان به نیابت از جامعه کارگری این استان  در نامهایی  جداگانه از «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، «سلمان خدادادی» عضو کمسیون اجتماعی مجلس، «سید مرتضی خاتمی» رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان و «علیرضا محجوب» عضو فراکسیون کارگری مجلس  خواستار استرداد لایحه اصلاح قانون کار و بازگرداندن آن به دولت شد.

در بخشی از این نامه آمده است: ما اعضای کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان زنجان به نیابت از جامعه کارگری  خواهان باز پس گیری لایحه اصلاح قانون کار هستیم. هرچند برخلاف وعده وشعارتدبیروامید رونق اقتصادی ونشاط اجتماعی با اخراج دسته جمعی هرروز کارگران ازبین رفت، ما کارگران هنوز ازدولت تدبیر و امید درخواست می‌کنیم تا لایحه اصلاح قانون کار را برگرداند.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما کارگران، مخالفت صریح خود را با لایحه پیشنهادی دولت اعلام می‌داریم، چرا که لایحه، جنبه‌ های حمایتی این قانون را نشانه گرفته و رویکرد آن حمایت از کارگران نیست. مهمتر از آن اصل سه جانبه گرایی است که در آن رعایت نشده است.

در پایان این بیانیه می‌خوانیم: خواستار بازپس‌گیری سریع و بی قید و شرط این لایحه توسط دولت تدبیر و امید از مجلس هستیم و از نمایندگان مجلس می‌خواهیم به ندای این قشر آسیب‌پذیر جامعه لبیک گفته و دولت را مکلف نمایند تا بدون وقفه نسبت به بازپس‌گیری لایحه اقدام کند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار