ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت محکوم به شکست است:

0

نمایندگان تشکل‌های کارگری:

ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت محکوم به شکست است.

نمایندگان تشکلهای کارگری با بیان اینکه ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت محکوم به شکست است گفت: این طرح جز آسیب زدن به سرمایه و اموال کارگران برای ما چیزی دیگری به همراه نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگان استان خوزستان با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این نشست اظهار کرد: احیای  کارخانه ها به احیا خوزستان کمک می کنند و مطمئنا در احیای اقتصاد مردم تاثیر بسیار مهمی خواهند داشت.

یوسفی خاطرنشان کرد: تنها ۲۵ درصد اشتغال استان در بخش خدمات است. همچنین شبکه های ارتباطی استان در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات فرسوده هستند و نیاز ضروری به پوشش فیبرنوری خوزستان وجود دارد.

وی در خصوص نقش بیمه ها در طرح تحول سلامت بیان کرد: تمام بار مالی این طرح بر دوش بیمه ها قرار دارد و تجمیع یا عدم تجمیع بیمه ها در کشور نیاز به بررسی دقیق و بیشتری دارد.

همچنین در این نشست علی ساری، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد آیت الله موسوی جزایری به وزارت تعاون مبنی بر راه اندازی یک مرکز بزرگ جهت آموزش های فنی و حرفه ای تصریح کرد: از وزیر کار خواستاریم تا این پیشنهاد را به عنوان طرح پایلوت برای اشتغال خوزستان اجرا کند.

وی با اشاره به سکونت مردم محروم استان در جوار صنایع بزرگ و عمده عنوان کرد: از وزیر تعاون و رفاه اجتماعی خواستاریم که در ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت ها بیشتر ورود پیدا کند.

در این نشست همچنین آقایار حسینی، دبیر خانه کارگر خوزستان با اشاره به طرح ادغام بخش درمان تامین اجتماعی و نظام سلامت گفت:  یک بار تجربه ادغام بخش سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداری سابق یا بهداشت کنونی را داشتیم که به علت مشکلات ایجاد شده، مجددا این بخش از وزارت بهداشت تفکیک شد.

حسینی با تاکید بر اینکه طرح ادغام بخش درمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت محکوم به شکست است، بیان کرد: این طرح جز آسیب زدن به سرمایه و اموال کارگران برای ما چیزی دیگری به همراه نخواهد داشت و ما ادغام را خط قرمز خود می دانیم و اجازه نخواهیم داد که این طرح اجرایی شود. دولت باید در این زمینه اقدام کند و بدیهی خود را به سازمان تامین اجتماعی که بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان است، پرداخت کند.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/08/21/1237633

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار