ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اصرار بر تغییرات ضدکارگری قانون کار ادامه دارد :

0

رئیس اتحادیه کارگران صنعت خوردورسازی:

استدلال دولت برای تحمیل لایحه‌‌ای خانمان برانداز/ اصرار بر تغییرات ضدکارگری قانون کار ادامه دارد .

رئیس اتحادیه کارگران صنعت خوردورسازی می‌گوید با وجود اینکه جامعه کارگری و کارفرمایی با لایحه ضدکارگری و معیوب اصلاح قانون کار مخالفت کرده است؛ دولت عزمی برای بازگرداندن آن ندارد و تنها با فرافکنی توپ را به زمین دولت قبل می‌اندازد.

«مجتبی حاجی زاده» در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: محتوای لایحه اصلاح قانون کار به اندازه‌ای برای جامعه کارگری انزجارآور است که ادامه بررسی آن می‌تواند نظر کارگران را نسبت به مجلس و دولت تغییر دهد.

حاجی زاده حتی تاکید دارد که لایحه فعلی اصلاح قانون کار که نطفه آن در دولت قبل بسته شده است هرگز نظر موافقی را در میان کارگران جلب نکرده است و معلوم نیست که چگونه دولت آن را به مجلس ارسال کرده است.

این مقام صنفی با بیان اینکه استدلال دولت برای تحمیل و قبولاندن لایحه اصلاح قانون کار به جامعه کارگری مضحک است، تصریح کرد: واضح است که این لایحه معیوب و خانمان برانداز است و استدلال دولت و مجلس برای ادامه بررسی این لایحه هیچ توجیهی ندارد.

رئیس اتحادیه کارگران صنعت خوردورسازی با تاکید بر اینکه تیم اقتصادی دولت یازدهم در واپسین سال حضور خود تصمیم گرفته است تا با انواع فرافکنی لایحه اصلاح قانون کار را در مجلس نگه دارد، تصریح کرد: با وجود اینکه لایحه اصلاح قانون کار در همین دولت در هیات رئیس مجلس و کمیسیون تلفیق مجلس اعلام وصول شده است دولت بازهم توپ را به زمین دولت قبل می‌اندازد.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه لایحه اصلاح قانون کار دستاویزی برای ذبح حمایت‌های اجتماعی از کارگران است، افزود: لایحه اصلاح قانون کار هیچ نفعی برای جامعه ۵۴ درصدی کارگران کشور ندارد و تنها راه ثروت‌اندوزی از طریق سرمایه‌های غیر مولد را افزایش می‌دهد.

رئیس اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی به مخالفت کارگران خودروسازی‌های کشور نسبت به لایحه اصلاح قانون کار اشاره کرد و افزود: مخالفت کارگران خودروسازی‌ها با لایحه اصلاح قانون کار هر روز در حال افزایش است چراکه به خوبی متوجه شده‌اند این لایحه ضدکارگری زمینه اخراج و پایین نگه داشتن سطح دستمزد آنان را فراهم می‌کند.

حاجی زاده در پایان افزود: هشدار می‌دهیم که جامعه کارگری این تغییرات معیوب را که بنیاد حقوق کار را تضعیف می‌کند تحمل نخواهد کرد و از تمام ابزارهای موجود برای رساندن صدای اعتراض خود بهره می‌جوید.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار