ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

با لایحه ضد کارگری به صراحت مخالفیم :

0

در طومار اعضای مجمع نمایندگان استان تهران عنوان شد:

با لایحه ضد کارگری به صراحت مخالفیم .

ایلنا: جمعی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با امضای طوماری ضمن ابراز مخالفت با لایحه اصلاح قانون کار و طرح ادغام، از نمایندگان مجلس خواستند که لایحه را به دولت برگردانند.

به گزارش ایلنا، اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با امضای طوماری به صراحت مخالفت خود را با لایحه پیشنهادی دولت برای اصلاح قانون کار مخالفت کردند. در این طومار از نمایندگان خواسته شده لایحه را به دولت مسترد کنند.

متن این طومار به شرح زیر است:

با احترام ما جمعی از اعضای مجمع نمایندگان کارگران استان تهران با امضای طومار از مسئولان و نمایندگان مجلس و دولتمردان محترم خواستاریم هر گونه تغییر در قانون کار را با تایید طبقه کارگر و تشکلات رسمی کارگری انجام دهند و در این برهه حساس، مخالفت صریح خود را نسبت به لایحه پیشنهادی و ضدکارگری اعلام می‌داریم و همچنین بدینوسیله مخالفت خود را با ادغام درمان تامین اجتماعی نیز اعلام می‌داریم.

قانون کار که بیش از ۵۴ درصد جمعیت کشور را پوشش می‌دهد، پس از سه دهه اینک آن را با عنوان لایحه اصلاح قانون کار به مجلس شورای اسلامی ارائه داده‌اند. این لایحه به دلیل ایرادات ساختاری باید به دولت بازگشت داده شود تا در جلسات کارشناسی با رعایت اصل سه جانبه‌گرایی مورد بررسی قرار گیرد.

طبقه کارگر قانون کار فعلی را ، قانون حداقلی و حمایتی برای خود می‌داند و هر گونه تعرض به آن را به هر بهانه‌ای خلاف قانون اساسی و خط قرمز خود می‌داند و از مجلس شورای اسلامی خواهان آن است تا با در نظر داشتن نظر تشکلات کارگری که صریحا مخالفت خود را اعلام داشته‌اند، از تصویب چنین لوایحی خودداری نمایند تا نشانه‌ای از احترام به نظر کارگران در آن مشهود باشد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار