ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سه دلیل برای باور کردن آمار اشتغال:

0

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار می‌گوید: وقتی در زمینه ثبات نرخ ارز، کاهش تورم و برداشتن تحریم‌ها رشد موفقیت آمیزی داشتیم نمی‌توانیم آمارهای ایجاد اشتغال را انکار کنیم.

داوود امیری ـ در گفت‌وگو با ایسنا، دلایل پذیرش آمار اشتغال را مطرح و اظهار کرد: در دولت یازدهم از برهه تورم شدید دولت قبل و رشد منفی اقتصادی که موجب شد شغل‌ها را از دست بدهیم خارج شدیم و در چنین شرایطی توانستیم جلوی ریزش نیروهای کار را بگیریم و این کار بزرگی است.

وی ادامه داد: دلیل دوم این است که اگرچه برخی کارخانه‌ها در کشور با مشکل نقدینگی و رکود مواجه شده‌ و برخی دیگر تعطیل شدند، ولی شرایط حاد قبل دیگر وجود ندارد و برجام تحرکی نسبی ایجاد کرده و به لحاظ روانی تاثیرگذار بوده است.

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار افزایش درآمدهای نفتی و فروش نفت را دلیل دیگر رشد اقتصاد دانست و گفت: خوشبختانه دولت توانست حجم صادرات غیرنفتی را بالا ببرد و سرمایه در گردش و رشد پول ایجاد کند.

به اعتقاد امیری در دولت یازدهم به لحاظ اقتصادی به برخی کشورها نزدیک شدیم و ثبات نرخ ارز را شاهد بودیم و این امر موجب شد تا رشد اقتصادی و رشد اشتغال به دست آید.

این مقام مسئول کارگری در پایان گفت که زحمات زیادی برای رونق بازار کار و رشد اقتصادی کشیده شده، اما این میزان کافی نیست و باید خروجی بیشتری در این زمینه احساس شود.

منبع : http://isna.ir/news/95080905704

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار