ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگران را دچار بحران نکنید :

0

در طومار نمایندگان شوراهای اسلامی کار محور غرب تهران مطرح شد؛

لزوم برگرداندن لایحه اصلاح قانون کار/ کارگران را دچار بحران نکنید .

ایلنا: جمعی از نمایندگان شوراهای اسلامی کار محور غرب تهران با امضای طوماری از نمایندگان مجلس خواستند که لایحه اصلاح قانون کار را به دولت برگرداندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان شوراهای اسلامی کار محور غرب تهران با امضای طوماری خطاب به نمایندگان مجلس، خواستار برگرداندن لایحه اصلاح قانون کار شدند.

در ابتدای این طومار آمده است: ما نمایندگان شوراهای اسلامی کار غرب تهران به نمایندگی  موکلین خود، مخالفت خود را با لایحه اصلاح قانون کار که از طرف دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است، اعلام می‌کنیم و خواستار عودت آن به دولت تدبیر و امید هستیم.

در ادامه این طومار، قانون کار پس از قانون اساسی خط قرمز کارگران و مردم شمرده شده و عنوان شده که هیچ نهادی حق تعرض به آزادی‌های مشروع ملت را ندارد.

در پایان این طومار ضمن برشمردن ایرادات لایحه و بحران های احتمالی پیامد آن، از نمایندگان مجلس خواسته شده از بررسی لایحه صرفنظر و آن را به دولت برگردانند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار