ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تغییرات قانون کار تبعات ناگواری برای جامعه کارگری دارد :

0

معاون پارلمانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی:

تغییرات قانون کار تبعات ناگواری برای جامعه کارگری دارد .

ایلنا: معاون پارلمانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم حیاط خلوت هیچ گروه و دسته‌ای نیست و در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی سیاست توسعه مراکز درمانی مستقیم خود را به صورت جدی دنبال می‌کند و از طریق ایجاد مراکز درمانی مختلف در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم در صدد ارتباط مستقیم درمانی با جامعه بیمه‌شدگان است.

عبدالرحمان تاج‌الدین معاون حقوقی و پارلمانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در همایش امروز دبیران اجرایی خانه‌های کارگر سراسر کشور با بیان اینکه تغییراتی که برای قانون کار و ادغام منابع مالی سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده تبعات ناگواری را برای سازمان تامین اجتماعی به دنبال دارد، گفت: این وضعیت در نهایت به زیان جامعه بیمه‌شدگانی است که هم اکنون به اتفاق خانواده‌هایشان از خدمات سازمان استفاده می‌کنند.

وی مشخصاً بحث ادغام منابع مالی سازمان تامین اجتماعی را زنگ خطر تلقی کرد و افزود: در شرایطی هستیم که دولت یازدهم تلاش کرده تا در این سه سال سازمان تامین اجتماعی را به مسیر اولیه و قانونی فعالیت‌های خود بازگرداند.

تاج‌الدین با بیان اینکه مدیران کنونی سازمان تامین اجتماعی با پاک‌دستی تمام درصدد ارائه خدمات به بیمه‌شدگان هستند، افزود: سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم حیاط خلوت هیچ گروه و دسته‌ای نیست و در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی سیاست توسعه مراکز درمانی مستقیم خود را به صورت جدی دنبال می‌کند و از طریق ایجاد مراکز درمانی مختلف در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم در صدد ارتباط مستقیم درمانی با جامعه بیمه‌شدگان است.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار