ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نمایندگان مجلس حمایت عملی‌شان را از قانون کار اعلام کنند :

0

در بیانیه یک تشکل کارگری مطرح شد؛

نمایندگان مجلس حمایت عملی‌شان را از قانون کار اعلام کنند .

ایلنا: اعضای مجمع نمایندگان کارگران استان خوزستان با صدور بیانیه ای ضمن مخالفت با لایحه اصلاح قانون کار از نمایندگان مجلس خواستند از قانون کار حمایت همه جانبه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، مجمع نمایندگان کارگران استان خوزستان با صدور بیانیه ای ضمن مخالفت با لایحه اصلاح قانون کار  از   نمایندگان مجلس شورای اسلامی  خواستند دفاع وحمایت همه جانبه  خود را از قانون کار داشته باشند.

نویسندگان این بیانیه صنفی  در آغاز  حمایت خود را از بیانیه‌ دیگری که پیش از این توسط مجمع عالی  نمایندگان کارگران ایران در مخالفت با اصلاح قانون کار  صادر شده بود را مطرح و ادامه تاکید کرده‌اند: با  تصویب هرگونه پیشنهادی که منجر به تغییر قانون کار در جهت تضعیف حقوق صنفی کارگران می‌شود، مخالفیم.

در دنباله این بیانیه مجمع نمایندگان کارگران استان خوزستان آمده است: لایحه اصلاح قانون کار به بهانه رفع موانع تولید بدون در نظر گرفتن موافقت شرکای اجتماعی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است از این رو از نمایندگان مجلس انتظار داریم ضمن توجه به خواسته  قانونی جامعه کارگری کشور این لایحه را برای گرفتن نظر نمایندگان کارگری کشور مجددا به دولت عودت دهند.

 طبق اظهارات  مجمع نمایندگان کارگری استان خوزستان در این بیانیه ،این در حالیست لایحه اصلاحیه قانون کار که ازدولت قبلی به مجلس تقدیم شده همان موقع به دلیل نواقصی که در آن دیده شده بود دوباره به دولت باز پس فرستاده شده بود .

تصویر متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

photo_2016-10-07_10-46-56

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار