ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مسئولان اجازه ندهند ماجرای حقوق‌های نجومی به فراموشی سپرده شود:

0

امام جمعه زاهدان:

مسئولان اجازه ندهند ماجرای حقوق‌های نجومی به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد ماجرای حقوق‌های نجومی مشمول مرور زمانش شده و به فراموشی سپرده شود، گفت: برداشت‌های نامتعارف از بیت‌المال گناه و خیانت به آرمان‌های انقلاب است و روسای سه قوه باید با این موضوع برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان، با اشاره به ساگرد شهادت سردار حسین همدانی، اظهار داشت: سردار شهید حسین همدانی شخصیت بزرگ و بلندمرتبه‌ای بود که شهادت وی به دست نیروهای کثیف داعش موجب رنجش خاطر همه ملت ایران شد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به منکر حقوق‌های نجومی، خاطرنشان کرد: امروز ما شاهدیم که پس از گذشت چند ماه از ماجرای حقوق‌های نجومی  چه از سوی دولت و چه از سوی دیوان محاسبات هنوز برخوردی با عوامل و دریافت‌کنندگان این حقوق‌ها نشده و این جای تاسف دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه ضرورت برخورد با حقوق‌های نجومی، تصریح کرد: این منکر آنقدر بزرگ است که شخص رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان هجوم به ارزش‌ها یاد می‌کنند.

آیت‌الله سلیمانی گفت: زندگی اشرافی و پدیده زشت دریافت حقوق‌های نامشروع در میان مدیران و مسئولان کشور امری بسیار ناپسند است و باید به سرعت با آن برخورد شود، هر چند تعداد آن اندک باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد ماجرای حقوق‌های نجومی مشمول مرور زمان شود و به فراموشی سپرده شود، اظهار داشت: برداشت‌های نامتعارف از بیت‌المال گناه و خیانت به آرمان‌های انقلاب است و روسای سه قوه باید با این موضوع برخورد کنند.

وی افزود: افراد دخیل در ماجرای حقوق‌های نجومی باید مجازات و برکنار شوند و جای تعجب دارد که تاکنون این برخورد با آنها صورت نگرفته است.

امام جمعه زاهدان ضمن انتقاد از آمارهای مختلفی که از تعداد دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی منتشر شده است، بیان کرد: دولت باید آمار و ارقام دقیقی از متخلفان دریافت‌کننده حقوق نجومی منتشر کند، چرا که آمارهای متعدد موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

آیت‌الله سلیمانی خطاب به دولت عنوان کرد: دولتی که شعارش بازگشت امید به مردم بوده، نباید با عدم برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی موجب ناامیدی مردم شود.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/07/16/1206872

شناسه خبر:
۱۲۰۶۸۷۲ سرویس: استانها

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار