ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اصلاحیه قانون کار در دولت فعلی به مجلس رفت:

0

عضو هیأت مدیره مجمع نمایندگان کارگران در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد:

رد ادعای معاون وزیر کار/ اصلاحیه قانون کار در دولت فعلی به مجلس رفت.

عضو هیأت مدیره مجمع نمایندگان کارگران، وزارت کار را عامل ارسال لایحه اصلاحی قانون کار به مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: تشکل‌های کارگری در جریان این اصلاحیه نیستند.

محمدرضا راهداری‌زاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به اظهارات حسن هفده‌تن معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ارسال لایحه اصلاحیه قانون کار به مجلس در دولت قبلی اظهار داشت: لایحه در دولت فعلی تقدیم به مجلس شورای اسلامی شده است.

وی افزود: دولت قبل یکبار اصلاحیه قانون کار را با تجمیع بخشی از نظرات کارگران و کارفرمایان به مجلس برد، اما به دلیل وجود نواقصی آن را باز پس گرفت.

عضو هیات مدیره مجمع نمایندگان کارگران با بیان اینکه این اصلاحیه توسط دولت فعلی تقدیم مجلس شده است، گفت: وزارت کار از زیر بار نواقص و مشکلات اصلاحیه قانون کار شانه خالی می‌کند و ارسال این اصلاحیه به مجلس را قبول نمی‌کند.

وی گفت: وزارت کار بدون جلب نظرات تشکل‌های کارگری اقدام به ارسال این لایحه به مجلس کرده است و ما نیز از مجلس شورای اسلامی خواهان بازگرداندن این لایحه به دولت هستیم.

به گزارش فارس، دو روز پیش در نشست شورای سه جانبه ملی موضوع قانون کار بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد و در این نشست معاون وزیر کار اعلام کرد که این لایحه در دولت قبل به مجلس ارسال شده است.

بر اساس این گزارش دولت در حالی این اظهارات و موضع‌گیری را نسبت به اصلاحیه قانون کار را می‌گیرد که رغبتی هم برای بازپس‌گیری آن از مجلس ندارد.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950714000176

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار