ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

انتقاد‌ها از لایحه اصلاح قانون‌کار بجاست:

0

دبیر کل خانه کارگر:

انتقاد‌ها از لایحه اصلاح قانون‌کار بجاست/ خشم کارگران از تهدید حقوق بنیادین.

دبیرکل خانه کارگر با به‌جا دانستن نقد‌هایی که در این روزها از سوی کارگران به لایحه اصلاح قانون کار وارد شده است، گفت: برای صیانت از امنیت شغلی و معیشتی کارگران باید از قانون کار دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب با اعلام این مطلب در مراسم کنگره استانی تشکیلات خانه کارگر گفت: اگر دفاع به جا و موثری از حقوق صنفی کارگران صورت نگیرد باید شاهد تضییع حقوق بنیادین کارگران باشیم.

وی ادامه داد: از نظر منتقدان قانون کار که درصدد بستر سازی برای مانور چرخ‌های سرمایه‌داری نوین هستند، فرقی نمی‌کند که حقوق صنفی کارگران در قانون اساسی یا مقاوله نامه‌های بنیادین سازمان تامین اجتماعی تصریح شده باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای ظرفیت‌های بر زمین مانده قانون کار گفت: از سال ۶۹ تاکنون حتی اجازه ندادند که مفاد قانون کار به صورت کامل در یک واحد صنعتی اجرایی شود و حالا می‌خواهند به نام ناکارآمدی قانونی که تاکنون خاک خورده است، کارگران را از حقوق اکتسابی خود محروم کنند.

وی افزود: طبق ماده ۷۳ قانون برنامه توسعه، چارچوب اصلاح قانون کار معین است و البته کارگران نیز از اصلاحی که به بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی آنها منجر شود، استقبال خواهند کرد اما قطع یقین طرح موضوعاتی نظیر آنچه که در لایحه پیشنهادی دولت برای اصلاح قانون کار آمده است، نتیجه‌ای جز خشم کارگران را به همراه نخواهد داشت.

محجوب در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری فرارسیدن زمان برگزاری کنگره سراسری تشکیلات مرکزی خانه کارگر در اردیبهشت ماه سال ۹۶، از دبیر و هیات اجرایی و اعضای خانه کارگر اصفهان به دلیل برگزاری کنگره استانی قدردانی کرد.

«اصغر برشان»، دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان نیز در خصوص مشکلات کارگران این استان سخنرانی کرد و اهداف برگزاری کنگره استان اصفهان را تشریح کرد.

تشکیلات خانه کارگر اصفهان  نزدیک به ۵۰۰ هزار عضو شاغل و بازنشسته دارد.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار