ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگران نگران نباشند عین لایحه قانون کار در مجلس تصویب نمی‌شود:

0

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم:

کارگران نگران نباشند عین لایحه قانون کار در مجلس تصویب نمی‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه هفته آینده لایحه قانون کار در مجلس مورد بررسی قرار گیرد ،گفت: تنها در صورت نامه رئیس جمهور به مجلس لایحه اصلاح قانون کار به دولت باز می‌گردد.

سلمان خدادادی درباره آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار در مجلس گفت:هفته آینده بررسی این لایحه در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی خواهد شد. این لایحه در  مجلس نهم باقی مانده و اجرا نشده است.

وی درباره انتقاد کارگران از عدم سه جانبه گرایی در بررسی لایحه قانون کار گفت: تنها یک راه برای عدم بررسی لایحه در مجلس وجود دارد و آن این است که دولت یک نامه ای خطاب به مجلس بنویسد که دیگر نیازی به بررسی این لایحه نیست. در این صورت لایحه بدون بررسی مجلس به دولت عودت داده می‌شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس  گفت: اینکه لایحه ای به مجلس فرستاده می‌شود به این معنی نیست که حتما تصویب می‌شود بلکه کلیات اساسی و کلی و جزئی  در مجلس بررسی و در نهایت تصویب می‌شود و احتمال تغییرات بسیار را هم دارد کارگران نگران این موضوع نباشند.

خدادادی افزود: مجلس به رعایت سه جانبه گرایی پایبند است. کارگران نگران نباشند قرار نیست عیناً‌ لایحه ای که به مجلس فرستاده می‌شود مورد تصویب قرار گیرد و آنچه در نهایت به تصویب مجلس شورای اسلامی می‌رسد” قانون” خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه نظر کارگران را فرآیند بررسی لایحه اصلاح قانون کار جلب می‌کنیم اظهار داشت:با توجه به اینکه به سه جانبه گرایی اعتقاد داریم قصد داریم این لایحه را با حضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی کنیم.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/07/09/1199820

شناسه خبر: ۱۱۹۹۸۲۰ سرویس: اقتصادی

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار