ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تأثیر شبکه‌های اجتماعی سازمانی بر محیط کار:

0

تحقیقات بین‌المللی نشان می‌دهد راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی سازمانی تأثیر بسزایی روی افزایش بازدهی کارکنان، بهره‌وری تیم‌های کاری و افزایش رضایت از موقعیت شغلی دارد.

شبکه‌های اجتماعی یکی از زیرساخت‌های رسانه‌ای و ارتباطی عصر جدید محسوب می‌شود و مانند هر زیرساخت دیگری به طور مستقیم با رشد اقتصادی و فاکتورهای مختلف تأثیرگذار بر آن ارتباط دارند.

تحقیقات موسسه دلویت مربوط به بخش افزایش بهره‌وری در محیط کاری با شبکه‌های اجتماعی سازمانی نشان می‌دهد که استفاده از شبکه‌های اجتماعی در حیطه یک سازمان می‌تواند باعث به وجود آمدن همکاری و تعامل در سطوح کسب‌وکاری شود.

یک شبکه اجتماعی سازمانی می‌تواند کارمندان، شرکا و مشتریان یک سازمان را در یک محیط یکپارچه قرار دهد که با هم به فعالیت‌های اقتصادی می‌پردازند.

این شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در اینترانت سازمان، در نقش یک حمایت کننده از کارمندان سازمان یا حتی در اکسترانت سازمان‌ها و اینترنت برای تسهیل عملیات بازاریابی و پررنگ شدن نقش کاربران نهایی استفاده شود.

با این فرض که اعضای این شبکه‌ها همیشه از آخرین اخبار سازمان مطلع هستند، عضویت در آنها می‌تواند جنبه اطلاع‌رسانی و کنترل کنندگی نیز داشته باشد.

با توجه به آمار و ارقام منتشر شده توسط نهادهای تحقیقاتی در مورد تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی سازمانی بر محیط کار، اهمیت بهره‌گیری از این زیرساخت تعاملی آشکار می‌شود.

مزایایی که این گونه شبکه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها دارند باعث شده است که مشتری خود را حتی در میان بزرگترین شرکت‌ها پیدا کند.

لیستی از مشهورترین شبکه‌های اجتماعی سازمانی و مهم‌ترین مشتریان به شرح زیر است:

کمک به رشد شبکه‌های اجتماعی داخلی منجر به رشد شبکه‌های اجتماعی سازمانی در شرکت‌ها، سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و… می‌شود که با فرهنگ‌سازی مناسب می‌تواند بهبود موثری در بازدهی کسب‌وکارها و رشد اقتصادی داشته باشد.

منبع : http://www.asianews.ir/2016/09

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار