ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیانیه شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی:

0
شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با صدور بیانیه ای، بر حفظ یکپارچگی، استقلال و منابع این سازمان تاکید کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این بیانیه آمده است:
قال الله تبارک و تعالی:
” ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم” سوره مبارکه رعد، آیه ١١
” خداوند متعال وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسانها خودشان حال خود را عوض کنند”
با سلام و درود بی پایان به ارواح طیبه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، روح پر فتوح امام راحل(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری.
سازمان تامین اجتماعی به لحاظ گستردگی تعداد ذینفعان و همچنین ماهیت تعهدات و خدمات متنوع خود، سازمانی چندوجهی و فرابخشی است که با بیش از نیمی از آحاد جمعیت کشور ارتباط مستمر دارد و از سویی تاثیر انکارناپذیر این سازمان مردمی بر نظام اشتغال و روابط بین کارگران و کارفرمایان و نیز نقش عظیمی که به لحاظ سرمایه گذاری و موتور محرک بخش های مختلف اقتصادی کشور دارد، از آن یک سازمان اقتصادی و اجتماعی ساخته است. نقش موثر سازمان به عنوان یک صندوق مشاع بین النسلی دربرقراری امنیت روانی و اجتماعی، امید به آینده و تامین معاش بخش کثیری از جامعه فعلی و آتی برای نیروهای مولد، کارفرمایان و بازنشستگان برجسته و ممتاز است.
این سازمان در چارچوب سیاست های رفاه اجتماعی کشور مبتنی بر اصول پذیرفته شده علمی و در طول بیش از شش دهه فعالیت و خدمت رسانی مستمر به عنوان بزرگترین و مهمترین نهاد فعال نظام رفاه اجتماعی کشور توانسته است در مواجهه با نوسان های اقتصادی نقش کلیدی در حفظ ثبات و امنیت اقتصادی و اجتماعی ایفا نماید. این نقش کلیدی جز در سایه ” جامعیت خدمات” که مهترین آن خدمات درمانی است، محقق نمی شود.
اینجانبان روسای تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی کشور به عنوان نمایندگان صاحبان اصلی و شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، ضمن تاکید بر حفظ یکپارچگی، استقلال و منابع سازمان تامین اجتماعی بر خود لازم می دانیم آمادگی خود را به منظور تشریک مساعی و تبادل نظر با آن سازمان اعلام و از مجموعه خدمات مدیران دلسوز، ساعی و خدوم سازمان که در جهت تقویت اعتبار عمومی سازمان در سطح ملی و تسهیل در ارائه مطلوب خدمات و تعهدات به ذینفعان تلاش نموده اند، تقدیر و تشکر نماییم. و انتظار دارد سازمان تامین اجتماعی در جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشت ذینفعان، هم افزایی و انسجام بیشتر، افزایش نقش آفرینی در اقتصاد ملی، بسط و گسترش خدمات و تعهدات خود از ظرفیت ها و توانمندی های موجود شورای راهبردی شرکای اجتماعی در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام تامین اجتماعی استفاده نماید.
گفتنی است؛ کانون عالی کارگران بازنشسته کشور، اتاق اصناف تهران، کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران، اتحادیه مجمع پیشکسوتان جامعه کارگری استان تهران، کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور، کنفدراسیون صنعت ایران، انجمن مدیران صنایع، خانه صنعت، معدن و تجارت، کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی سراسر کشور، اتاق تعاون ایران و کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران، در تایید این بیانیه، مشارکت داشتند.

منبع : http://www.tamin.ir/News/Item/31757/2/31757.html

شناسه خبر: ٣١٧۵٧
تاریخ انتشار:۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهریور، ساعت ١۴:١٩

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار