ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دریافت‌کنندگان حقوقهای نجومی لیاقت مسئولیت ندارند:

0

آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:

دریافت‌کنندگان حقوقهای نجومی لیاقت مسئولیت ندارند/افزایش توان تهاجمی حق مسلم ایران است.

امام جمعه موقت تهران متذکر شد که دریافت‌کنندگان حقوقهای نجومی لیاقت مسئولیت در نظام اسلامی را ندارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی ظهرامروز (جمعه، ۱۲شهریور) در خطبه‌های نماز جمعه تهران در بخشی از سخنانش با اشاره به موضوع حقوقهای نجومی، اظهار کرد: گاهی عده‌ای متأسفانه می‌گویند این حقوقها طبق قانون پرداخت شده است. من واقعا متعجبم از این حرفها، اگر طبق قانون پرداخت شده این حقوقها پس چرا آقای نوبخت، وزیر دادگستری و حتی رئیس‌جمهور از مردم عذرخواهی می‌کنند.

وی افزود: همین عذرخواهی نشان می‌دهد که این کار وجهه قانونی و شرعی ندارد و حالا باید قاطعانه دنبال این قضیه باشند و با متخلفان برخورد کنند.

آیت الله موحدی با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع حقوقهای نجومی یادآور شد: معظم له فرمودند نباید از این قضیه به آسانی عبور کرد چراکه اعتماد مردم و جوانان در این زمینه ضربه فراوانی خورد. به نظر من این موضوع مسئله ساده‌ای نیست و در همین جا از دولت تشکر می‌کنم چراکه به این بحث ورود کرده و گامهایی البته برداشته است.

خطیب نماز جمعه با بیان اینکه  مصوبه دولت در تحدید حقوقها مصوبه خوبی بود، متذکر شد که دریافت‌کنندگان حقوقهای نجومی لیاقت مسئولیت در نظام اسلامی را ندارند.

وی نظام اسلامی را بر پایه عدالت و انصاف دانست و گفت: کجای این حقوقهای نجومی عدل را می‌توان مشاهده کرد؟ عده‌ای حقوق ۴۰ تا ۵۰ میلیونی دریافت می‌کنند و از طرفی یک کارگر بیچاره ماهانه با حقوق یک میلیون تومان زندگی خود را به سختی می‌گذراند. آیا این دریافت کنندگان حقوقهای نجومی نمی‌دانستند که نظام اسلامی برپایه انصاف است؟ اگر می‌دانستند پس چرا دریافت کردند؟ ولی اگر نمی‌دانستند در حق ملت جفا کرده‌اند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه افزود: بنده همان توصیه تقوا را به این اشخاص دارم و عرض می‌کنم که حیف است انسانیت، دین و شرف خود را با مطاع دنیوی بفروشید.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به موضوع حج، تصریح کرد: حج تضمین کننده عزت اسلام است. امت اسلامی وحدتشان با حج تقویت می‌شود و روشنگریهای در آنجا بوجود می آید که امت باید در حج دشمن و عوامل فتنه و راه عزت خود را بشناسند.

وی افزود: هزار افسوس که حرمین شریفین اسیر وهابیهای کثیف شده است. متاسفانه آل سعود که امال امریکاییها و صهیونیستها هستند نمی‌گذارند مسلمین از حج بهره ببرند و امت اسلامی در کنار خانه خدا از دشمنان اسلام اعلام برائت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه عربستان نمی‌گذارد حاجیان در مکه امنیت داشته باشند، خاطرنشان کرد: حادثه دلخراش و ننگین منا را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم. عربستانی‌هایی مزدور جنایات را در حد اعلا رسانده‌اند.

خظیب نماز جمعه تهران با اشاره‌ای کوتاه به موضوع فتنه، گفت: قدرت فتنه خیلی بالا است، فتنه می‌تواند یکتاپرست را به گوساله پرست تبدیل کند. رهبر معظم انقلاب در موضوع فتنه سال ۸۸ تذکرات جدی را به مسئولان نظام دادند و بر بصیرت تکیه زیادی داشتند که انتظار است همه مسئولین به این موضوع اهمیت لازم را بدهند و هیچگاه از یاد خود نبرند.

آیت الله موحدی همچنین از نیروهای مسلح کشور به دلیل توفیقات و دستاوردهای فراوانی و ایجاد امنیت در کشور قدردانی کرد و گفت که در دنیا امروز که استکبار از هیچ جنایتی مضایقه نمی‌کند، توسعه توان دفاعی و تهاجمی ما حق مسلم نظام است.

وی افزود: ساخت انواع سامانه‌ها و تجهیزات موشکی، رادارها، پهبادها، مراکز ارتباطی و تولید پدافندهای موشکی بلند و متوسط همه از اقتدار نیروهای مسلح ایران است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه، عنوان کرد: درود بر شما که به تذکرات رهبری معظم انقلاب اهتمام ورزیدید و به خواست خداوند متعال وحشتی درون دل دشمنان انقلاب و نظام ایجاد کردید.

آیت الله موحدی کرمانی در بخشی از بیانات خود به موضوع دیدار رئیس جمهور و هیت دولت با رهبر معظم انقلاب و خواسته‌های معظم له درباره حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: ایشان در آن دیدار فرمودند« که چرا باید تاتریا فیلمی تولید شود که تیشه به ریشه ایمان جوانان ما بزند» و به عملکرد ضعیف دستگاه‌های فرهنگی در دوسطح آفندی و پدافندی اشاراتی داشتند.

خطیب نمازجمعه تهران در ادامه در موضوع مسئله امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: منطقه را ناامنی فراگرفته و در کشورها امنیت اصلاً وجود ندارد، ولی بحمدالله کشور ما ایران از امنیت کامل برخوردار است.

براساس گزارش تسنیم، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های اول خود به موضوع اهمیت دادن به تقوا در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: انسانها گاهی در زندگی احساس می‌کنند که همه درب‌ها به روی آنها بسته شده و مشکلاتشان حل نمی‌شود. قرآن راه را برای آنها باز کرده و بر تقوای الهی را حلال مشکلات آنها دانسته است.

وی افزود: باید در خود دقت کنید که ببینید چه شده است که همه درب‌ها به روی شما بسته شده و مشکلاتتان حل نمی‌شود. باید خودتان را بررسی کنید که یقیناً مشکلی در روح و زندگیتان پدید آمده است.

خطیب نماز جمعه تهران در پایان افزود: زندگی امیرالمومنین علی (ع) و حضرت زهرا(س) بسیار زندگی شیرینی بود. چون زندگیشان منطبق با برنامه‌های دینی و اسلامی بود و ساده زیستی را اولویت خود می دانستند.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/06/12/1176014

شناسه خبر: ۱۱۷۶۰۱۴ سرویس: سیاسی

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار