ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

معرفی متخلفان فیش‌های نجومی به مراجع قضایی، امتحان بزرگ دولت:

0
 بیانیه پایانی هفدمین اجلاس سازمان بسیج اساتید کشور:

معرفی متخلفان فیش‌های نجومی به مراجع قضایی، امتحان بزرگ دولت/مجلس اجازه ندهد اشتباه کرسنت در قراردادهای نفتی تکرار شود.

شرکت کنندگان هفدمین اجلاس سازمان بسیج اساتید کشور در بیانیه‌ای تاکید کردند: معرفی متخلفان فیش‌های نجومی به مراجع ذیربط قضایی، امتحان بزرگ دولت یازدهم در مقابل ذهن پرسشگر مردم قهرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هفدمین اجلاس سازمان بسیج اساتید کشور که در مشهد مقدس برگزار شد طی بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

در این بیانیه آمده است: با سلام به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) و عرض ارادت به آستان حضرت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضالمرتضی و درود و سلام به محضر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و سلام بر مقتدا و پرچمدار این راه مبارک امام المسلمین، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، اساتید بسیجی شرکت کننده در هفدهمین اجلاس سالانه سازمان بسیج اساتید، خداوند سبحان را سپاسگزارند که بار دیگر در کنار مضجع شریف امام هشتم(ع) مشرف شده گرد آمده تا ضمن عتبه بوسی آن امام رئوف، مهمترین مسائل نظام مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

۱۲۰۰ نفر از اساتید ارزشی و بسیجی شرکت کننده در این اجلاس با هم اندیشی پیرامون مسائل مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خصوص نقش مهم عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در بین المللی شدن قدرت جمهوری اسلامی ایران مصرانه از مسئولین محترم جمهوری اسلامی درخواست می نمایند.

سیاستهای اقتصاد مقاومتی بسترساز وسیع ترین رویداد تحول اقتصادی کشور است و فرصت فوق العاده ای برای عبور از فضای پر چالش اقتصادی را فراهم می نمایند، انتظار میرود مسئولین محترم دولت با انگیزه انقلابی و مدیریت جهادی تمامی سعی خود را مصروف حرکت در راستای تحقق آن نموده و با تکیه بر نوآوری در بکارگیری تمامی ظرفیت ها، توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب نموده و مهمترین حلقه باقی مانده تحقق قدرت بین المللی جمهوری اسلامی را یعنی عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را محقق نمایند.

قدرت بازدارنده و تحکیم بنیه دفاعی کشور از مهمترین پشتوانه های نظام جمهوری اسلامی ایران در اتخاذ مواضع بین الملی در ایستادگی برابر قدرت های تجاوزگر است، امید است در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی و پژوهشی کشور توان دفاعی برای مقابله با هر توطئه‌گری ارتقاء بخشیده و وسعت بازدارندگی آن را حفظ نمایند.

افزون بر دوستان، دشمنان کینه توز نیز اذعان دارند که رهبری جامع و مقتدر انقلاب اسلامی مهمترین تکیه گاه قدرت جمهوری اسلامی است و به این دلیل سرمایه گذاری بسیار فراوانی از طریق پروژه نفوذ جهت تضعیف آن داشته اند که برعکس باعث اعتقاد راسخ بیش از پیش آحاد مردم به این نعمت و امانت الهی گردیده است. از سیاسیون، تریبون داران کشور و به خصوص مسئولین عزیز انتظار است که آنها نیز سعی کنند در این آزمایش خطیر الهی چون مردم سربلند گردند.

مبارزه با فساد از مولفه های مدیریت صحیح، علمی و اسلامی و از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و بسترساز حضور مردم در صحنه اقتصاد است. با تاکید بر اینکه معرفی متخلفان فیش های نجومی به مراجع ذیربط قضایی، امتحان بزرگ دولت یازدهم در مقابل ذهن پرسشگر مردم قهرمان است،  یادآوری می گردد که شفاف سازی در اقتصاد نیز الزام اصلی مبارزه با فساد اقتصادی است.

در گفتمان ولی امر مسلمین قدرت علمی و فناوری از مهمترین پایه های قدرت ساز کشور و کنترل و کاهش سرعت رشد علمی از جمله مهمترین راهبردهای دشمن برای کاهش اقتدار ملی می‌باشد.

بنابراین بر تمامی دلسوزان کشور فرض است که شرایط سرعت رشد علمی را مراقبت و نسبت به هر گونه عوامل کاهنده آن حساسیت لازم را داشته و تمامی عوامل تسریع کننده را تقویت و اجازه ندهند بیش از این از شتاب علمی کشور کاسته شود.

در ۱۵ سال گذشته آمریکایی ها به بهانه واهی مبارزه با تروریسیم و در واقع برای تسلط بر انرژی و مهار قدرت جمهوری اسلامی به منطقه آمده و سه جنگ مباشرتی و نیابتی براه انداختند، امروز دنیا نه فقط شاهد نمایشگاهی از شکست های خصم متجاوز در منطقه است، بلکه آمریکایی ها در تعارضات پیچیده و گسترده حمایت و مبارزه با تروریسم، مضحکه دنیا شده اند.

عجیب این است که بعضی در داخل که زمانی پیشنهاد همراهی با آمریکا علیه داعش می دادند، اینک پیشنهاد همراهی با آمریکا علیه شرارت های آل سعود می دهند، غافل از اینکه هردو مزدور و دستنشانده آمریکا هستند.

ما شرکت کنندگان در اجلاس ضمن حمایت کامل از راهبردهای نظام در منطقه و اعلام آمادگی برای هرگونه مساعدت از جمله اعزام به مناطق عملیاتی و پیوستن به جمع نورانی مدافعان حرم امیدواریم که با اطاعت از مدیریت هوشمندانه و شجاعانه امام المسلمین، سربازان مقاومت اسلامی تا قطع ریشه های استبداد و استعمار در منطقه از پای ننشیند و مطمئن باشند که بسیجیان قهرمان ایران اسلامی اجازه نخواهند داد که «صفین» دیگری در تاریخ اسلام رقم بخورد.

غربی‌ها و به خصوص آمریکایی‌ها که نتوانستند از طریق لشکرکشی نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی را مهار نمایند، اینک برآنند تا از طریق مذاکره و با استفاده از نفوذیهای خود در داخل، هرآنچه که نتوانستند از طریق جنگ به دست آورند از طریق قراردادهای استعماری نفت و یا وارد نمودن در معاهداتی که ابزار سلطه جهانی محسوب می گردد، مانند FTAF تحصیل نمایند.

از این رو از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مصرانه درخواست می شود که اجازه ندهند اشتباه راهبردی مجلس نهم در رای مثبت به عاقد قرارداد ننگین کرسنت و تصویب عجولانه برجام که هیچ سنخیتی با ولایت مداری و اصول گرایی نداشت، در قضییه قراردادهای نفتی و پیوستن به معاهدات سلطه گرایانه تکرار شود.

مطمئناً با مدیریت صحیح نقدینگی‌های کشور و اعتماد به دانشگاهیان و صنعتگران ایران اسلامی، در زمینه تأمین نیازمندیهای صنعت نفت نیز می توان شعار “ما می توانیم” را محقق نمود.

شنیدن این خبر که بعضی اعضای محترم شورایعالی انقلاب فرهنگی برآنند تا روز ۲۳ تیر، یعنی روز تصویب برجام، را به عنوان روز تعامل سازنده با جهان در تقویم کشور ثبت نمایند، باعث تعجب و تأسف شدید شرکت کنندگان در اجلاس شد، ضمن اینکه مصرانه خواستار آنیم که این موضوع از دستور کار آن شورای خارج شود، پیشنهاد می گردد که این روز به عنوان روز “بدعهدی آمریکا” در برجام نام گذاری گردد.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950611000494

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار