ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مفسدان اقتصادی را به اردوگاه‌های کار اجباری بفرستید:

0

برخوردار در گفت‌وگو با تسنیم پیشنهاد کرد:

مفسدان اقتصادی را به اردوگاه‌های کار اجباری بفرستید.

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به بازدارنده نبودن مجازات هایی مثل جریمه های مالی و زندان برای مفسدان اقتصادی پیشنهاد کرد این افراد به اردوگاه های کار اجباری فرستاده شوند تا با فعالیت های سخت فیزیکی برای آبادانی کشور زحمت بکشند.

محمد حسین برخوردار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردانی که منافع ملی را بر منافع شخصی و جناحی ارجح دانسته اند، اظهار داشت: دولت باید با استفاده از ابزارهای مختلف، محدودسازی فساد اداری و اقتصادی را بیش از گذشته در دستور کار خود قرار دهد تا از هرز رفتن نیرو و انرژی فعالین اقتصادی جلوگیری شده و بنگاه های اقتصادی بتوانند توان خود را صرف تولید مولد کنند.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: فساد اداری موجب شده، جلوی نفس تولید گرفته شده و دغدغه اصلی بنگاه های اقتصادی به جای ایجاد ارزش افزوده، صرف گذر از دست اندازهایی شود که مفسدین اداری و اقتصادی برای کاسبی و سهم خواهی خود، پیش پای بنگاه های اقتصادی تدارک دیده اند.

برخوردار اضافه کرد: یکی از این روش ها، برخورد مناسب با مفسدین اقتصادی است. به نظر می رسد جریمه های مالی، مصادره اموال و حتی زندان، مجازات های سبکی و خفیفی برای این افراد است و نتوانسته بازدارنده باشد و بهتر است قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی در این خصوص بازنگری کنند.

به گفته برخوردار، مفسدین اقتصادی و اداری، مدت ها خون اقتصاد کشور را مکیده اند و به جای تلاش در مسیر توسعه و آبادانی کشور، خرابی و ویرانی برای مردم ایجاد کرده اند. حال به جای اینکه در گوشه زندان، جا خوش کنند و آب خنک نوش جان کنند، نوبت آن است که تخریب های خود را جبران کرده و در مسیر آبادانی به کار گرفته شوند.

وی ادامه داد: بنابر این باور باید مسیر قانونی برای به کار گرفته شدن مفسدان اقتصادی و اداری، در فعالیتهایی که همراه با کار فیزیکی سنگین و طاقت فرسا است، هموار شود. باید آن ها را در اردوگاه های کار اجباری مجبور به فعالیت کرد تا قدری برای آبادانی کشور زحمت بکشند.

به گفته برخوردار، راه سازی، جاده سازی، معدن، خطوط تولیدی که در شرایط سخت و طاقت فرسا قراردارند، می تواند گزینه ای برای محل فعالیت چنین افرادی باشد.

برخوردر ادامه داد: اگر فساد اداری و اقتصادی مهار نشود، علاوه بر مرگ اقتصادی کشور، شاهد مرگ زودرس آرمان گرایی و ارزش مداری در کشور خواهیم بود و این هشداری است که باید جدی گرفته شود.

منبع : http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/06/05/1168359

شناسه خبر: ۱۱۶۸۳۵۹ سرویس: اقتصادی

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار