ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

توضیحات خبرگزاری فارس درباره مطلب حذف یارانه‌بگیران:

0
اصلاحیه:

توضیحات خبرگزاری فارس درباره مطلب حذف یارانه‌بگیران/ تکذیبیه وزارت رفاه.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری درباره حذف یارانه‌بگیران هیچ اظهارنظری نکرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدرضا قرائتی، مشاور و مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ضمن ارائه توضیحاتی درباره مطلب درج‌شده مبنی بر حذف ۴میلیون از یارانه بگیران گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری هیچ مصاحبه‌ای درباره حذف یارانه‌بگیران نداشته است و این مطلب تکذیب می‌شود.

بازنشر خبر «حذف یارانه ۴ میلیون نفر دیگر از یارانه‌بگیران» به نقل از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ۹۵ در خبرگزاری فارس مربوط به یکی از گفت‌وگوهای تلویزیونی ایشان بوده و در سال جاری صورت نگرفته است.

براساس این گزارش، آخرین اخبار حذف یارانه‌ها مربوط به تیرماه سال جاری است که در آن خبر تنها تعداد معدودی از یارانه‌بگیران شامل مدیران و مسئولان دولتی و تعدادی از نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش فارس، دولت با توجه به لزوم بررسی دقیق‌تر بانک‌های اطلاعاتی سعی دارد تا کمترین درصد خطا را در حذف یارانه‌ اقشار غیر نیازمند به کار گیرد.

بیش از این مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال ۹۵ کل کشور دولت را مکلف کرد تا بررسی بانک‌های اطلاعاتی موجود حدود ۲۴ میلیون نفر از یارانه‌بگیران را که از اقشار ثروتمند جامعه و بی‌نیاز هستند، حذف کند. بنابراین مطلب درج شده امروز در خبرگزاری فارس با تیتر «یارانه‌ ۴ میلیون نفر دیگر قطع می‌شود/ مسکن، خودرو و درآمد شاخص‌های حذف افراد از یارانه» مربوط به سال گذشته بوده و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری هیچ اظهارنظری در این باره نکرده است.

از همین رو خبرگزاری فارس براساس رسالت حرفه‌ای خود ضمن پوزش از وزیر رفاه بابت درج اشتباه این مطلب، تکذیبیه آن را منتشر می‌کند.

همچنین خبرگزاری فارس از سایر رسانه‌های جمعی می‌خواهد از مطلب درج شده امروز در این خبرگزاری با تیتر «یارانه‌ ۴ میلیون نفر دیگر قطع می‌شود/ مسکن، خودرو و درآمد شاخص‌های حذف افراد از یارانه» که از خروجی فارس نیز حذف شده است، استفاده نکنند.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950521001017

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار