ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اعلام دارایی مسئولین، احتمال هرگونه تخطی اقتصادی و مالی را کاهش میدهد:

0
الهه راستگو:

اعلام دارایی مسئولین، احتمال هرگونه تخطی اقتصادی و مالی را کاهش میدهد.

خبرگزاری آریا-قطعا اعلام دارایی مسئولین به عنوان نمایندگان مردم ضمن اینکه احتمال هرگونه تخطی اقتصادی و مالی را از سوی مدیران به حداقل خواهد رساند اعتماد مردم به منتخبین خود را نیز به دنبال خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه برای مردمی که رسیدگی به وضعیت اقتصادی، اشتغال و معیشت آنان امروز به عنوان مهمترین درخواست مطرح است هرگونه دست درازی به اموال بیت المال قابل پذیرش نیست تصریح کرد: احتمال خطا در مدیریت کلان واقعیتی انکار نشدنی است اما ازسوی دیگر لزوم تصویب قانون و جرایم بازدارنده بی شک استفاده سوء از موقعیت و منصب را برای مسئولین به حداقل خواهد رساند.
معاون اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: مسئولین امروز از مسئولیت صیانت از اموال عمومی و ارتقاء کمی اعتبارات تخصیص یافته در حوزه واگذارشده به خود برخوردارند و براین اساس مدیری که تفکر سود محوری و انتفاع شخصی در نظر او جایگزین سودآوری برای مجموعه تحت مدیریتیش شود ضمن اینکه  لزوم ممانعت از تداوم فعالیت وی به دلیل ضربه به نظام و مردم ضروری است که برخورد قاطعانه و مجازات سنگین نیز باید اعمال شود.
راستگو افزود:: متاسفانه استعفا و کناره گیری مدیران خاطی در مسئله حقوق های نجومی و نامتعارف  بیانگر این امر بود که با ضعف قانون در دو حوزه  پیشگیری و  برخورد مواجهیم چراکه اگر این گونه نبود مدیران نه جرات دریافت چنین مبالغ هنگفتی را  داشتند و نه اینکه استعفای جبری جایگزین مجازات سنگین برای آنان می شد.
وی متذکر شد: در هرحال همین قانونی که امروز اعمال حبس و تحمل مجازات را برای سارق مبالغ کوچک و اتمی در مقابل این دست درازی های کلان را به دنبال دارد باید برا ی این افراد که قسم خوردگان به نظام و ملت اند اجرا شود.
رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهرتهران گفت: متاسفانه در گزارش های ارائه شده و بررسی های صورت پذیرفته ماهیت و علت برخی از سرقت های اخیر سارقان دستگیر شده از سوی نیروی انتظامی عدم توان مالی افراد به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی و اشتغال عنوان شده و این در حالی است که  با همین مبالغ اختلاس شده و چپاول شده از بیت المال می توان زمینه بسیاری از انحرافات را کاهش داد.
راستگو همچنین خاطرنشان کرد: مردم همواره مسئولین را الگوی خود قرار داده اند و بی شک عدم برخورد قاطع با مسئله حقوق های نجومی ضمن دلسردی مردم از نمایندگان خود، مسیر انحراف را برای مردم هموارتر خواهد ساخت.

منبع: http://www.aryanews.com/News/20160731100306210

۸ مرداد ۱۳۹۵ – ۱۰:۰۳:۰۶ ق.ظ

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار