ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیشتر کارخانجات و مراکز صنعتی کشور در آستانه تعطیلی و ورشکستگی:

0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

بیشتر کارخانجات و مراکز صنعتی کشور در آستانه تعطیلی و ورشکستگی.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد: صنعت در کشور با سد محکم رکود مواجه شده است و بیشتر مراکز صنعتی و کارخانجات در مسیر تعطیلی و ورشکستگی قرار گرفته‌اند.

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در حاشیه بررسی وضع صنایع استان تهران اظهار داشت: رکود، صنایع را در کشور دچار بحران کرده است و این رکودزدگی صنعت را به تنگنا می‌اندازد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: صنعت در کشور با سد محکمی به‌عنوان رکود مواجه شده است و اکثر مراکز صنعتی و کارخانه‌ها در مسیر تعطیلی و ورشکستگی قرار گرفته‌اند.

قاضی‌پور با تأکید بر اینکه نوار صنعتی استان تهران حلقه‌های فرسوده‌ای دارد، اضافه کرد: ساختار مراکز صنعتی و کارخانه‌ها در استان تهران، پراکندگی خاصی دارد و ساختار منظمی ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه حجم بالایی از کارخانه‌ها در استان تهران در سرازیری تعطیلی قرار دارند، تصریح کرد: متأسفانه این معضل اهرم افزایش‌دهنده نرخ بیکاری در جامعه است.

قاضی‌پور در پاسخ به این سؤال که شهرستان پردیس ۸ هزار کارخانه را زیرپوشش دارد که بیش از ۳ هزار واحد آن تعطیل هستند و بقیه با ظرفیت ۳۰ درصدی فعالیت دارند، اضافه کرد: این مسأله یک معضل در شرق استان تهران است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نوار صنعتی پردیس را می‌توان حلقه فرسوده زنجیره صنایع پایتخت به شمار آورد، تصریح کرد: نوار صنعتی شهرستان پردیس نیاز به نوسازی و خانه‌تکانی دارد.

قاضی‌پور با تأکید بر اینکه نوار صنعتی در استان تهران باید در ایستگاه لکه صنعتی متوقف شود، افزود: زیرساخت‌ها هنوز برای تبدیل این مکان‌ها به لکه‌های صنعتی فراهم نیست و باید اقدامات لازم در این راستا صورت بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه مزایای زیادی در تبدیل مراکز صنعتی به لکه‌های صنعتی وجود دارد، اضافه کرد: مراکز صنعتی باید از مزایای لکه‌های صنعتی برخوردار شوند.

قاضی‌پور با بیان اینکه صنعت از محورهای اصلی توسعه کشور است، تصریح کرد: متأسفانه صنعت زخمی رکود ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: اگر صنعت احیا شود، به پیکره کشور در راستای حرکت روی ریل توسعه روح تازه‌ای دمیده می‌شود.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950508000094

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار