ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حقوق نجومی مدیران عامل بانک‌ها به بانک مرکزی ربطی ندارد:

0

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به تسنیم:

حقوق نجومی مدیران عامل بانک‌ها به بانک مرکزی ربطی ندارد/دستگاه قضا دستور بازرسی تخلفات مدیرعامل بانک ملت را صادر کرد.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه حقوق نجومی مدیران عامل بانک‌ها به بانک مرکزی ارتباط ندارد، گفت: دستگاه قضا دستور بازرسی بر تخلفات مدیرعامل بانک ملت را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ولی‌الله سیف امشب در  حاشیه نهمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حقوق نجومی که مدیران عامل بانک‌ها دریافت می‌کنند با مجامع آنها ارتباط داشته و به بانک مرکزی ربطی ندارد.

وی تصریح کرد: اما دولت به شدت در این حوزه حساس بوده و هر گونه اقدام غیر اصولی حتی در بستر مجاز با مخالفت و برخورد مواجه می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه مصوبات شفاف‌کننده‌ای برای برخورد با حقوق‌های نجومی ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: برخورد در این زمینه قطعاً جدی است.

سیف در ارتباط با پرونده مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد: این پرونده در دست قوه قضائیه و دستگاه قضایی بوده و دستوراتی برای بازرسی به بانک مرکزی ابلاغ شده است.

وی ادامه دارد: سال ۹۵ از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده و از همان ابتدای سال رسیدگی به صنایع کوچک و متوسط به عنوان یک اولویت به مدیران عامل بانک‌ها اعلام شده است.

رئیس کل بانک مرکزی در ارتباط با طرح اصلاح بانکی بیان کرد: این طرح در هیئت وزیران مصوب شده و به بانک‌ها مبانی اصلی و وظیفه‌ای آن در ۳ محور ابلاغ شده است.

سیف افزود: این ۳ محور افزایش سرمایه بانک‌های دولتی از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، افزایش سرمایه بانک‌های خصوصی از طریق بانک مرکزی و پرداخت بدهی‌های دولت از طریق وزارت اقتصاد و دارایی به بانک‌ها با روش فروش اوراق مشارکت است.

وی ساماندهی مؤسسات مالی و اعتباری غیر مجاز را یکی از اصول بسیار مهم برای پیشبرد اهداف نظام بانکی دانست و بیان کرد: ساماندهی این مؤسسات به عنوان یکی از دستور کارهای اصلی بانک مرکزی است.

منبع :http://www.tasnimnews.com/fa/news/1395/05/07/1143073

شناسه خبر: ۱۱۴۳۰۷۳ سرویس: استانها

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار