ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مدیران تجمل‌گرا جامعه را با بحران روبه رو می‌کنند:

0
حجت الاسلام ترسلی:
مدیران تجمل‌گرا جامعه را با بحران روبه رو می‌کنند
مسؤول شورای علمی و برنامه ریزی حوزه های سفیران هدایت گفت: اگر مدیری تجمل‌گرا شد، دلبسته به دنیا می‌شود و برای رسیدن به دنیا گاهی هم کشور خود را می‌فروشد و همچنین تصمیماتی می‌گیرد که مصالح کشور را به خطر می‌اندازد.

حجت الاسلام محمد ترسلی، مسؤول شورای علمی و برنامه ریزی حوزه های سفیران هدایت در گفت‌ و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه تجمل‌گرایی برای همه انسان‌ها امری ناپسندیده است، ابراز کرد:‌ تجمل گرایی دلبستگی به دنیا می آورد و دلبستگی به دنیا غفلت از آخرت می‌آورد و غفلت از آخرت منشأ ارتکاب بسیاری از رفتارهای ضد اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: این دلبستگی برای همه بد است و برای مسؤولان بدتر چون این افراد در جامعه الگو هستند، به هر صورتی که مدیران در جامعه زندگی کنند مردم هم به تبع آنها زندگی می‌کنند و فرهنگ چشم و هم چشمی رونق پیدا می‌کند.

حجت الاسلام ترسلی با بیان اینکه در جامعه ای که چشم و هم چشمی باشد مشکلات فراوانی به وجود می آید، تصریح کرد: جامعه ای که در آن این ناهنجاری شکل بگیرد هیچ دولتی نمی تواند مردم خود را قانع و راضی کند.

وی اضافه کرد: وقتی مردم قانع نشوند چون به دنیا دلبستگی دارند از خداوند غافل می شوند؛ بنابراین ممکن است که هر نوع حق کشی و ظلمی را انجام دهند و به تبع آن انواع ظلم در جامعه شکل می‌گیرد.

خطرات تجمل گرایی برای جامعه

حجت الاسلام ترسلی با اشاره به اینکه خطرات تجمل‌گرایی برای جامعه و مسؤولان بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: امیرمؤمنان(ع) می فرمایند خداوند بر امامان جامعه عادل، برای اینکه ضعفا را بهتر درک کنند لازم کرده است که زندگی خود را با زندگی ضعیف‏‌ترین شخص جامعه تنظیم کنند.

مسؤول شورای علمی و برنامه‌ریزی حوزه‌های سفیران هدایت با بیان اینکه زندگی ساده مقام معظم رهبری یک الگو است، ابراز کرد: ایشان به خاطر اینکه دلبسته به دنیا نیستند راحت حرفش را می زنند و شجاعانه تصمیم می گیرند.

حجت الاسلام ترسلی افزود: اگر مدیری تجمل گرا شد دلبسته به دنیا می شود و برای رسیدن به دنیا گاهی هم کشور خود را می‌فروشد و تصمیماتی می گیرد که مصالح کشور را به خطر می اندازد.

پیام اشرافی گری برای جامعه سم مهلک است

مسؤول شورای علمی و برنامه ریزی حوزه های سفیران هدایت با بیان اینکه پیام اشرافی‌گری برای جامعه سم مهلک است، بیان کرد: پیامدهای فرهنگی آن در جامعه شدید و تخریب کننده است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که مضر هستند دیگران را هم خراب می کنند، تصریح کرد: گاهی یک تجمل گرا با کاری که انجام می دهد باعث می شود که چندین نفر هم به بی‌راهه کشیده شوند.

حجت الاسلام ترسلی در پایان گفت: باید با مدیرانی که با عمل خود در جامعه باعث بی‌نظمی و بدبینی به نظام می شوند، برخورد کرد و اجازه نداد تا هر کاری که دوست دارند انجام دهند تا دیگران هم حساب کار دستشان بیاید./۸۷۵/ت۳۰۲/س

منبع : http://www.rasanews.ir/detail/News/438842/19

 خبرنگار: علی شمس

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار