ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

قوه قضاییه با بدهکاران بزرگ مالی برخورد کند:

0

بت‌کلیا درگفت‌وگو با ایسنا:

قوه قضاییه با بدهکاران بزرگ مالی برخورد کند.

یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه قوه قضاییه باید با به موضوع پرونده بدهکاران بزرگ مالی ورود پیدا کند گفت:‌ با توجه به اینکه بانک مرکزی بیش از یک سال است که اسامی بدهکاران بزرگ مالی را به قوه قضاییه داده است. اکنون زمانی است که این قوه برای احقاق حق مردم با این بدهکاران برخورد کند.

یوناتن بت‌کلیا  در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از رئیس جمهور و دولت متشکرم که حداقل با اقداماتشان بسیاری از مسائل را روشن کردند به طوری که با این اقدامات حیف و میل ها و چپاول اموال و از بین بردن اموال عمومی مشخص شده است که مطرح کردن این موارد از سوی دولت جرقه امیدی در دل ملت به وجود آورد.

وی افزود: این کار یک مسکن است و برای درمان، دولت باید هر چه سریعتر این افراد را معرفی و شناسایی کند و بعد از آن قوه قضاییه به پرونده این بدهکاران ورود پیدا کند؛ چرا که در این صورت امید بسیارزیادی در بین مردم برای رسیدگی به حقوقشان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم اقلیت مسیحی در مجلس در ادامه تاکید کرد: در شرایط فعلی ما با قشری از جامعه روبرو هستیم که حتی شاید توان خرید نان برای مصرف روزانه شأن را ندارند و در این وضعیت برخی میلیاردها میلیارد در اختیارشان است و کسی نیست که به آن‌ها چیزی بگوید.

بت کلیا ادامه داد:  قطعا برخورد با این افراد جرقه امید را در دل مردم ایجاد می‌کند و برخورد با این افراد باعث جلوگیری از تعطیلی بسیاری از کارخانجات و حتی ایجاد اشتغال برای مردم و در نهایت بهبود زندگی روزمره آن‌ها می‌شود؛ البته این موارد نباید تنها به حرف زدن منتهی شود و باید در عمل با این افراد برخورد صورت گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که دولت همچون گذشته اقدامات لازم را برای برخورد با این بدهکاران و چپاول گران اموال ملی انجام دهند تا در نهایت دارایی های مردم به آن‌ها برگردد.

این نماینده مردم در پایان گفت:‌ البته دولت از سوی بانک مرکزی در طول یک سال گذشته اسامی بدهکاران بزرگ مالی را به قوه قضاییه داده است و اکنون نوبت قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده این افراد و برخورد با این غارتگران اموال عمومی است چون اگر قوه قضاییه به این موضوع ورود پیدا نکند همچون وضعیتی است که انگار هر کسی برای انجام هر کاری آزاد و مختار است؛ حال اینکه این رویکرد در شأن مملکت ایران و مردم خوب کشورمان نیست.

منبع : http://www.isna.ir/news/95040116716

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار