ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حقوق‌های نامتعارف مدیران، سلامت روان مردم را بهم ریخته است :

0

رییس سازمان نظام روانشناسی در گفت‌وگو با ایلنا:

حقوق‌های نامتعارف مدیران، سلامت روان مردم را بهم ریخته است .

ایلنا: رییس سازمان نظام روانشناسی گفت: انتشار فیش‌های ده‌ها میلیونی مدیران سلامت روان مردم را بهم ریخته است.

عباسعلی اللهیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص تاثیر انتشار فیش‌های حقوقی مدیران بر سلامت روانی جامعه گفت: در حال حاضر خانواده‌های زیادی از نظر اقتصادی ضعیف هستند؛ که انتشار فیش‌های ده‌ها میلیونی مدیران سلامت روان آنها را تحت تاثیر قرار داده است.وی افزود: در حالی که شاخص رنج بشری بر اساس تحقیقات انجام شده در ایران روی ۹۰ درصد است و ۹۰ درصد مردم برای تامین معاش خود استرس متحمل می‌شوند؛ وقتی مشخص می‌شود یک مدیری حقوق‌های چند ده میلیونی می‌گیرد؛ سلامت روان جامعه به هم می‌ریزد.اللهیاری گفت: خیلی از استادیاران دانشگاه در حال حاضر حقوق ۷ تا ۸ میلیونی می‌گیرند، درحالی که مدیرانی که شاید از نظر سطح علمی پایین‌تر از این اساتید هستند؛ حقوق‌های چند ده میلیونی دریافت می‌کنند و این مساله موجب می‌شود؛ سلامت روان جامعه به هم می‌خورد و موجب بی‌انگیزگی شود.

وی ادامه داد: یک راهکار موقت برای این مساله وجود دارد که دولت باید به نوعی با این مساله برخورد کند تا اعتماد از دست رفته مردم را بازگرداند؛ چرا که وقتی اعتماد مردم خدشه‌دار شود، دیگر نمی‌توان برای آن کاری کرد، بنابراین دولت باید به نحوی این پدیده را مدیریت کند.

رییس سازمان نظام روان‌شناسی گفت: راهکار بلند مدتی نیز وجود دارد که ما باید به مردم به نوعی ثابت کنیم که دیگر این اتفاق نمی‌افتد و سیستمی ایجاد شود که دیگر مدیران نتوانند؛ چنین سوءاستفاده‌هایی انجام دهند.

منبع : http://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار