ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تا ۱۵ سال آینده مجوز احداث هیچ ناحیه و شهرک صنعتی جدیدی در گیلان صادر نمی‌شود :

0

معاون رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان:

شهرک صنعتی جدید تا ۱۵ سال آینده در گیلان احداث نمی‌شود/ وجود ۴ هزار پروژه نیمه‌تمام در گیلان

خبرگزاری فارس: شهرک صنعتی جدید تا 15 سال آینده در گیلان احداث نمی‌شود/ وجود 4 هزار پروژه نیمه‌تمام در گیلان

معاون هماهنگی و برنامه و بودجه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: تا ۱۵ سال آینده مجوز احداث هیچ ناحیه و شهرک صنعتی جدیدی در گیلان صادر نمی‌شود و اولویت امسال اتمام طرح‌های نیمه‌تمام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیمیا تنهایی عصر امروز در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌های آستارا و تالش در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا اظهار کرد: از ۷۵ هزار پروژه نیمه تمام در کشور، ۴ هزار پروژه نیمه تمام سهم گیلان است که در اولویت بودجه امسال قرار دارند.

وی با اشاره به وضعیت بودجه در سال‌های اخیر گفت: اگر گیلان تمام بودجه سالانه خود را به پروژه‌های نیمه تمام اختصاص دهد، ۲۵ سال زمان لازم است تا همه پروژه‌های خود را به بهره‌برداری برسد.

معاون هماهنگی و برنامه و بودجه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان ادامه داد: اکنون پروژه‌های مختلف ورزشی، صنعتی، آموزشی و تولیدی بسیاری در ناحیه‌ها و شهرک‌های صنعتی گیلان وجود دارد که نیمه‌کاره رها شده است.

وی با اشاره به اینکه سند آمایشی برنامه‌ریزی استان گیلان برای ۱۵ سال آینده تدوین شده است، افزود: به‌زودی این سند ابلاغ می‌شود.

تنهایی گفت: بر اساس سند مذکور توسعه استان، تا ۱۵ سال آینده مجوز احداث هیچ ناحیه و شهرک صنعتی جدیدی در گیلان صادر نمی‌شود.

وی اضافه کرد: به اندازه کافی مناطق صنعتی در گیلان ایجاد شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند از قابلیت‌های این مناطق استفاده کنند.

به گفته تنهایی، بر اساس برنامه توسعه ششم در استان گیلان، دولت در نظر دارد برای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام از بخش‌خصوصی بهره بگیرد.

وی واگذاری پروژه‌های صنعتی، ورزشی، آموزشی و کشاوری به شرط تملیک به بخش‌خصوص با اجرای سیاست‌های تشویقی را از جمله موارد سند توسعه مذکور عنوان کرد.

معاون هماهنگی و برنامه و بودجه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه ۲۵۰ پروژه نیمه‌تمام استان در زمینه‌های مختلف برای واگذاری به بخش‌خصوصی شناسایی شده است، افزود: به‌زودی مراحل چگونگی تحویل این پروژه‌ها به بخش‌خصوصی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه امسال گیلان به‌زودی به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود، خاطرنشان کرد: اولویت بودجه برای ایجاد اشتغال پایدار است.

تنهایی یادآور شد: هیچ بودجه‌ای برای تجهیز و نوسازی مراکز دولتی منظور نشده است.

وی توسعه پایدار برای مناطق کوهستانی و جنگلی و مناطق زراعی را از اولویت‌های سند ۱۵ ساله گیلان برشمرد و گفت: حمایت از صنعت دامپروری در مناطق ییلاقی و کوهستانی با استفاده از تکنولوژی نوین از جمله طرح‌های مهم در استان است.

منبع:http://khabarfarsi.com/ext/17023404

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار