ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کسری ماهیانه ۵ هزار میلیارد تومانی برای پرداخت حقوق بازنشستگان:

0

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: در هر ماه باید ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان از بانک‌ بابت پرداخت حقوق بازنشستگان با سود ۳۵ درصد قرض شود و ادامه این شرایط در آینده مشکلات جدی‌تری برای حقوق بازنشستگان ایجاد می‌شود.

علی دهقان‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت اظهار کرد: بنا بر مصوبه دولت قبل قرار شد مبلغ ۸۹ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان از دولت در قالب سهام به بازنشستگان واگذار شود که هنوز این مصوبه اجرا نشده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کانون بازنشستگان برای تحقق این مصوبه گفت: در این زمینه مکاتبه‌ای با آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی انجام شد و رئیس مجلس به معاون اجرایی خود تأکید داشته است که در بررسی مصوبه دولت قبل از نظرات کارشناسی کانون عالی بازنشستگان استفاده شود.

دهقان‌کیا ادامه داد: البته مصوبه اشاره شده از طریق واحد حقوقی دولت نیز در دست پیگیری است ولی هنوز پاسخی از سوی آنها داده نشده است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با اشاره به مشکلاتی که برای پرداخت حقوق بازنشستگان وجود دارد، افزود: در هر ماه باید ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان از بانک‌ بابت پرداخت حقوق بازنشستگان با سود ۳۵ درصد قرض شود و این رقم به عنوان کسری اعتبار حقوق بازنشستگان محسوب می‌شود ادامه این شرایط در آینده مشکلات جدی‌تری برای بازنشستگان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ از سوی دولت به مجلس گفت: با توجه به عدم تحقق مطالبه ۸۹ هزار میلیارد تومانی و نیاز مبرم به این رقم برای ادامه اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با این شرایط اجرای این طرح در آینده با مشکل روبرو خواهد شد.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/09/06/2615365

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار