ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کارگروه بررسی فیش‌های حقوقی، کار را به صورت جدی پیگیری می‌کنند:

0

دادستان کل کشور:

کارگروه بررسی فیش‌های حقوقی، کار را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه کارگروهی که به منظور بررسی فیش‌های حقوقی تشکیل شده، کارشان را به صورت جدی پیگیری می‌کنند، گفت: البته کار گسترده است ولی در نهایت آنجایی که پولی به ناحق گرفته باشند به بیت المال بر خواهد گشت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور ضمن تبریک دهه مبارکه کرامت گفت: آغاز این دهه مصادف با میلاد خجسته کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و پایان آن مصادف با میلاد پربرکت و خجسته برادر گرانقدر ایشان حضرت امام رضا(ع) است که همه خیرات و برکاتی که بر این ملت و کشور نازل می شود به برکت وجود این امام بزرگوار است.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) می فرمایند عبادت و بندگی خدا به نماز و روزه زیاد گزاردن نیست بلکه عبادت حقیقی و مطلوب این است که انسان پایه‌های اصلی سعادت خویش را تفکر در مورد خداوند متعال قرار دهد. آنچه که امتیاز انسان از سایر موجودات است نعمت عقل و تفکر است. چه بسا نماز گزارانی که از نمازشان جز خم و راست شدن و از روزه داری‌شان جز گرسنگی نمی‌کشند چرا که عبادت آنها فاقد معرفت است.
دادستان کل کشور تصریح کرد: خداوند در روایات بشر را از تفکر در امور آتی، ملموس و محسوس به تفکر در مورد مبدا عالم هستی دعوت می‌کند و می گوید در مسائلی که در زندگی به صورت ملموس با آنها مواجه هستید تفکر کنید و از تفکر در خلقت، آفرینش،‌ گردش خورشید،‌ ماه و زمین و ستارگان و رویش گیاهان و اساس نزول اسلام و کتب وهدایت انبیا پایه‌های ایمانتان را قوی‌تر کنید که اساس نزول اسلام پیدا کردن راه صحیح زندگی است.
منتظری با بیان اینکه می‌توانیم با تفکر بر پایه‌های اعتقادمان بیفزاییم و از مشکلاتی که در جامعه با آن مواجه هستیم دور شویم،‌ گفت: ریشه همه حرام خواری‌ها، خیانت‌ها و ظلم‌هایی که بشر مرتکب می شود در بی اعتقادی است. اگر کسی ایمان داشته باشد هر گز به حقوق دیگران و اموال بیت المال تجاوز نمی کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آقای ‌بختیاری در سمت معاونت سیاسی امنیتی دادستان کل کشور خدمات ارزشمندی را به مجموعه دادستانی کل کشور و سایر بخش‌های مرتبط با معاونت انجام داد. از بابت اینکه هر پست و مقامی ابتدا و انتهایی دارد، بحمدالله انتهای مسئولیت وی به نحوی به پایان رسید که قطعا همه ما بر این امر که وی در جوار امام ثامن الحجج (ع) مدال خدمت به آستان قدس را در سینه داشته باشند،‌ غبطه می‌خوریم. شاید عنایات علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) نیز شامل حال وی شده است که مراسم تودیع و معارفه در دهه کرامت اتفاق افتاد.
منتظری درباره معاون جدید سیاسی امنیتی دادستانی کل کشور گفت: آقای رحیمی از چهره‌های شناخته شده‌ای هستند که سال‌های سال در پست‌های قضایی خدمت کرده‌اند و مدتی در مجلس شورای اسلامی فعالیت داشته‌اند. به اعتقاد بنده ساختار مجلس و وظایفی که بر عهده نماینده است عرصه و زمینه مناسبی برای کسب اطلاعات است. خود بنده حدود ۱۲ سال ارتباط تنگاتنگی با نمایندگان مجلس داشتم و انسان در مجلس از نظر توجه به جزئیات و مسائل کشور اطلاعات زیادی به دست می‌آورد و برای کسب تجربه و دانش اجتماعی جایی مناسب‌تر از مجلس سراغ ندارم.
وی ادامه داد: آقای رحیمی به مدت ۴ سال نیز در سمت ریاست دیوان محاسبات انجام وظیفه کردند و فعالیت در این عرصه‌ها دانش و بینش انسان را عمیق‌تر می کند. بنابراین وی تجربه خوبی در این زمینه دارد به همین دلیل پس از پایان خدمت آقای رحیمی در دیوان محاسبات بنده به دنبال این بودم که نظر به جامعیتی که در سوابق وی وجود دارد پیشنهاد معاونت سیاسی امنیتی دادستانی کل کشور را به ایشان بدهم. بنابراین خدمت ریاست قوه قضائیه این موضوع را مطرح کردم و ایشان نیز این مسئله را پذیرفتند و امروز این معارفه به صورت رسمی انجام شد و امیدواریم با آشنایی و تخصصی که معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل نسبت به مسائل بین المللی دارند همکاران به عنوان دست‌های قوی و توانمند با وی همکاری لازم را داشته باشند.
دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: آقای ذبحی نیز در معاونت قضایی دادستان کل از زمان آیت الله دری نجف آبادی زحمات و تلاش‌های قابل توجهی داشتند و در برهه‌ای که بحث پرونده های مرتبط با مواد مخدر مطرح بود زحمات زیادی کشیده و تجربیات زیادی کسب کردند و امیدوارم این تغییر سمت و جابجایی به آن معنا نباشد از تجربیات وی استفاده نکنیم.
منتظری خاطر نشان کرد: تقدیر و تشکر از زحمات همکاران قطعا شکر نعمت الهی است که در مسیر خدمت به مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای عزیز و ولایت امر در تلاش هستند و انجام وظیفه می کنند.
دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث حقوق های نامتعارف گفت: در کارگروهی که به منظور بررسی فیش‌های حقوقی مقرر گردیده به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم. لیست‌های مختلفی از دیوان محاسبات،  سازمان بازرسی و … دریافت کردیم. لیست ۱۶۰۰ نفره‌ای گرفته‌ایم که از این افراد تعداد زیادی نیستند که حقوق آنچنانی می‌گیرند. آنطور که در مسئله فیش‌های حقوقی اشاره شد، مدیران ما آنقدر فاسد نیستند یعنی در بخش قابل توجهی از حقوق‌ها، مبانی قانونی و مصوباتی وجود دارد که در آن ولنگاری بوده است اما همین مقدار کم هم در نظام جمهوری اسلامی ایران پذیرفته نیست؛ چراکه نظام ما مبتنی بر مبنای دینی و قرآنی است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور منتظری در ادامه با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی مظلوم است، افزود: از سوی دشمنانی که در راس آن آمریکا و جهان استکبار است تا بعضی از کسانی که درون هستند و لباس دشمن نپوشیده‌اند اما عمل آن‌ها ضربه‌هایی به نظام می‌زند به جمهوری اسلامی ایران ظلم و ستم روا داشته می‌شود.

وی در پایان گفت: کارگروهی که به منظور بررسی فیش‌های حقوقی تشکیل شده، کارشان را به صورت جدی پیگیری می‌کنند اما کار گسترده است و احتیاج است که هم مبانی قانونی و هم مصوباتی که دستگاه‌های دیگر داشته‌اند بررسی شود و آنجایی که پولی به ناحق گرفته باشند به بیت المال بر خواهد گشت.

منبع : http://www.isna.ir/news/95050112491

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Comments are closed.

رفتن به نوار ابزار